![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig begyndte at opbygge mit 2. brugerdefinerede computer og jeg har en SATA HD så Thats ikke problemet Jeg har lige lagt mærke til min DVD-brænder Drive Kræver en 40-pin IDE kabel ... gerne normale men jeg bemærker, at der ikke er 40-pin IDE stik på mit bundkort, hvad skal jeg gøre? Ive set nogle IDE Adaptere for 40-bens, men alt hvad jeg ser, er for Hard Drives vil de arbejde for DVD brændere? eller nogle ting, ellers så lad mig det vide, hvad du mener? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, at fortælle os, hvad model bundkort ville være en god start.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis der er absolut ingen IDE-stik på mobo, dont mess om med adapter på en ny bygge ... bare håndteringshåndtag en SATA DVD-brænder, de er så billige nu (sandsynligvis ikke meget mere end en adapter) og en meget bedre løsning.
| |||
| |||
| ja de virker fint, men er SATA 1 kun, mine er en vantec og aldrig haft en problem.i hader ikke bruger noget, der fungerer fine.just være sikker på, at det er IDE-enheden til SATA host adapter og ikke omvendt (endnu bedre få en bi retningskarakteristik) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alternativ til PSU strømstikket for Sys sag fan | James X | Cases & Strømforsyninger | 7 | 18th Dec 2008 19:50 |
| HDMI til DVI-kabel Connector | Adrian1 | Grafikkort & Monitors | 3 | 8 januar 2008 15:57 |
| 4pin/8pin CPU stik på mobo | Elias | CPU, bundkort og RAM | 3 | 7 januar 2008 15:52 |
| Sådan bruges Nintendo DS Wi-Fi USB-stik | Black Magic | PC & Console Gaming | 2 | 1 januar 2008 09:23 |
| ADSL til trådløse forkerte type stik | willyge | Networking, Modemer & VoIP | 4 | 29th Dec 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |