![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain alkanut rakennuksen minun 2nd räätälöity tietokoneen ja minulla on SATA HD niin thats ole ongelma juuri huomannut minun DVD-poltin Drive Vaatii 40-pin IDE-kaapelia ... kuten normaali mutta sitten i huomautus ei ole 40-pin IDE Liitin minun emolevyn Mitä minun pitäisi tehdä? Ive nähneet IDE sovittimet varten 40-pin mutta kaikki Mielestäni on Kovalevyt he työtä dvd Polttimien? tai jokin asia muuten kerro minulle, mitä mieltä olet? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni mitä malli emolevy olisi hyvä alku.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos on ehdottomasti ei IDE-liittimeen ja mobo, dont vetelehtiä kanssa adapteria koskevasta uudesta rakentaa ... juuri tartu SATA DVD Burner, ne ovat niin halpoja nyt (ei todennäköisesti paljon enemmän kuin adapteri) ja paljon parempi ratkaisu.
| |||
| |||
| kyllä ne toimivat hyvin, mutta ne sata 1 vain, kaivos on vantec eikä koskaan ollut problem.i Vihaan eivät käytä jotain, joka toimii fine.just olla varma se ide laitteen sata vastaanottavan adapterin eikä päinvastoin (paremmin vielä saada bi suuntausominaisuuksiin) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vaihtoehto PSU virtaliitin varten Sys Asia tuuletin | James X | Kotelot & Virtalähteet | 7 | 18. Joulukuu 2008 19:50 |
| HDMI on DVI-kaapeli Connector | Adrian1 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. Jan 2008 15:57 |
| 4pin/8pin CPU liittimeen mobo | Elijah | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 7. Jan 2008 15:52 |
| Kuinka käyttää Nintendo DS Wi-Fi USB-liitin | Black Magic | PC & Console Gaming | 2 | 1. Jan 2008 09:23 |
| Adsl langattomiin väärän tyyppinen liitin | willyge | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 29. Joulukuu 2007 08:32 |
| Thread Tools | |
| |