![]() |
|
| |||
| |||
| Hello there, jeg har fået min nye CPU (Celeron Northwood 2.3GHZ Skt 478) 1 måned siden, men da jeg var rengøring min HSF aftes jeg opdagede min CPU havde ingen termisk pasta, men der var en vis form for gamle indsætte på min HSF. Jeg ønsker blot at vide, om dens sikkert at køre en CPU med ingen termisk pasta? Jeg har kørt CPU stresstest for 12 timer det udføres bøde (OverClocked til 3.2GHZ) ved 65C? Men da jeg havde min gamle Pentium 4 (Willamete 1.7GHZ CPU SKT478) var det ca 40C ved fuld belastning. Jeg er bekymrende, at jeg er skadelige min CPU. Og vil termisk pasta give bedre resultater til min CPU? Hvis ja I'm gonna get nogle termisk pasta . Eventuelle svar vil blive værdsætter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det er fint, så længe god kontakt er ved at blive gjort, og CPU'en er ikke overophedning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale termisk pasta. Grundlæggende mellem CPU'ens og din heatsink der vil være små luftbobler. Air er forfærdelig på at overføre varme. Termisk pasta dog er stor på at overføre det. Hvis den anvendes korrekt, vil udfylde disse luftbobler og muliggøre en bedre overførsel af varmen, hvis de anvendes forkert, det vil hæmme kobber's (bedre varme conductor) ydeevne.
Hvis du ikke ønsker at tilbringe meget kontant, skal du gå til Tuniq TX-2, ellers gå til Arktis Køling MX-2. Det første er bedre end Artic Silver 5 (gamle standard), når de kører på gas (tie inaktiv) og den anden er bedre tomgang og belastning. Du bør være i stand til at slippe temperaturen med et par grader. Typisk skifter fra standarden affaldsjournal stuff holder på bestandene til ordentlig termisk pasta giver tre til fire grader, så gå fra ingen til en vis kunne skubbe det mere. Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, som nævnt ovenfor, med de temps, synes det fint, men de er ikke de bedste temperaturer, men for at OC det er ret godt, med termisk pasta Men det kunne bringe temps nedenfor om 60c, og de temps er bøde for at CPU, er det ikke skader det, de mest CPU's gå til 70C + før eventuelle skader er begyndt.
| |||
| |||
| Thx for alle dine svar I'm gonna get nogle termisk pasta hurtigt derefter sorry for den sene svar Men jeg har ikke haft meget fritid det seneste |
|
| |||
| |||
| Lyder godt glad for vi kunne hjælpe. |
|
| |||
| |||
| Yeah lytte til Thingie2, han hjalp mig banke på et par grader ned af min CPU. Den heatsink også kommer med nogle ting på det, det er derfor, du ikke har bemærket for høje temps endnu. Hvis du får Artic Silver 7, følg denne vejledning at anvende den. Jeg har helt rodet sammen anvendelse, hvis jeg ikke læse dette. Så sørg for at læse den. <Broken Link> |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg har kun fået en Single Core, Men, så jeg er nødt til at rense af den gamle termisk pasta off min HSF, Jeg får nogle Antec Thermal Grease, er de gode nok? Men dybest set, jeg har brug for det hele min CPU ret? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Ingen behøver du ikke at sætte det hele vejen rundt. Læs PDF. Det er et billede illustration. Jeg kan kun sætte en tynd linje i Artic Silver 7. Må en Google-søgning for at se, om der er en ansøgning manual for den, du har planer om at få. Det er værd hassel. Tro mig, du ikke ønsker at lægge for meget pasta, fordi det kan være så slemt, som ikke har nogen indsæt. |
|
| |||
| |||
| Beklager den termiske pasta kaldes Artic SILVER 5 (ikke 7) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Thermal Paste - hvor vigtigt er det? | Davida50000 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6. feb 2009 15:05 |
| Hjælp Please!! Klip og indsæt handicappede??? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. sep 2008 14:44 |
| Termisk pasta hjælp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 17 | 20. apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | stald | CPU, bundkort og RAM | 1 | 27 januar 2008 04:15 |
| Sæt ind på Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10th Dec 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |