![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen sain uuden CPU (Celeron Northwood 2.3GHZ SKT 478) 1 kuukausi sitten, mutta kun olin puhdistus minun HSF viime yönä tajusin minun CPU ei ollut lämpö liitä mutta oli jonkinlainen vanha liitä minun HSF. Haluan vain tietää, onko se turvallista suorittaa CPU ilman lämpö liittää? Olen aikavälillä CPU stressitesti 12 tuntia se suoritetaan sakko (Kokonaispistemäärä on 3.2GHZ) on 65C? Mutta kun Minulla oli vanha Pentium 4 (Willamete 1.7GHZ CPU SKT478) se oli noin 40C täydellä kuormituksella. Olen huolestunut siitä, että olen vahingoittaa minun CPU. Ja lämpö liitä antaa paremman suorituskyvyn minun CPU? Jos näin I'm gonna get joitakin lämpövaurio liitä . Kaikki vastaukset otetaan arvostaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niin se on hyvä asia, niin kauan kuin hyvä kontakti on tapahtunut, ja CPU ei ylikuumenemista.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd recommend lämpövaurio tahnaksi. Pohjimmiltaan välillä suorittimen ja heatsink tulee pieniä ilmakuplia. Air on kamala on siirtää lämpöä. Lämpötehojen liitä on kuitenkin suuri on siirtää sitä. Jos sovelletaan oikein se täyttää nämä ilmakuplia ja mahdollistavat siirron lämpöä, jos sitä sovelletaan väärin se estää kuparin n (parempi lämmön conductor) suorituskykyä.
Jos et halua käyttää paljon käteistä, mennä Tuniq TX-2, muuten mennä Arctic Cooling MX-2. Ensimmäinen on parempi kuin Artic Silver 5 (vanha standardi) kun ajaa kuorma (sidottavalla joutokäyntinopeus) ja toinen on parempi käyttämättömänä ja kuormituksella. Sinun pitäisi pystyä pudota lämpötila on muutaman asteen. Tyypillisesti siirtyminen standardin roskat kamaa ne kiinni varastoista asianmukaiseen lämpövaurio liitä annetaan kolme neljä astetta, niin menee yksikään jossain voisi tönäistä sitä. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, kuten edellä todettiin, nämä temps näyttää siltä, sakko, ne eivät ole parhaat lämpötiloja, mutta että OC on melko hyvä, lämpö liitä vaikka se voisi tuoda temps alle noin 60C, ja ne temps ovat sakko että CPU, se ei vahingoitu, eniten CPU: n mene 70C + ennen kuin vahinko on jo alkanut.
| |||
| |||
| Thx kaikki vastaukset I'm gonna get joitakin lämpövaurio liitä pian sen jälkeen anteeksi myöhäistä vastaustaan vaikka olen ollut paljon vapaa-aikaa viime |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa hyvältä iloinen siitä, että voisimme auttaa. |
|
| |||
| |||
| Joo kuunnella Thingie2, hän auttoi minua kolhi on muutaman asteen pois minun CPU. The heatsink tulee myös joitakin juttuja on, joten et ole huomannut liian korkea temps vielä. Jos saat Artic Silver 7 sen jälkeen tämä opetusohjelma soveltamaan sitä. Haluaisin olet täysin sekaisin hakemus, jos en ole lukenut sitä. Joten varmista, että olet lukenut sen. <Broken Link> |
|
| |||
| |||
| No, olen vain sai Single Core, mutta Joten minun on puhdas vanhan lämpövaurio liitä pois minun HSF, Saan noin Antec Thermal Grease, Ovatko ne riittävän hyviä? Mutta pohjimmiltaan I'll tarvitse sitä ympäri minun CPU oikeassa? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ei sinun ei tarvitse ottaa sitä kaikkialla. Lue PDF. Se on kuva kuva. Voin vain esittää ohut rivi Artic Silver 7. Onko Google-haun nähdä onko hakemus käsikirjan yhden aiot saamaan. Se kannattaa Hassel. Luota minuun, et halua laittaa liikaa liimaa, koska se voi olla yhtä huono kuin ei ole liimaa. |
|
| |||
| |||
| Anteeksi lämpötehojen liitä kutsutaan Artic SILVER 5 (ei 7) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Thermal Paste - Miten Tärkeät Is It? | Davida50000 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6. Feb 2009 15:05 |
| Ohje Ole hyvä! Leikkaa ja Liitä pois päältä? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. Sep 2008 14:44 |
| Thermal liitä apua? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 20th Apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | shed | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 27th Jan 2008 04:15 |
| Liitä Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10. Joulukuu 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |