vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

N: o lämpö liitä = turvallinen?

Reply

Thread Tools
Old 2 marraskuu 2008, 14:59
Jäsen

Default N: o lämpö liitä = turvallinen?

Hei, olen sain uuden CPU (Celeron Northwood 2.3GHZ SKT 478) 1 kuukausi sitten, mutta kun olin puhdistus minun HSF viime yönä tajusin minun CPU ei ollut lämpö liitä mutta oli jonkinlainen vanha liitä minun HSF. Haluan vain tietää, onko se turvallista suorittaa CPU ilman lämpö liittää? Olen aikavälillä CPU stressitesti 12 tuntia se suoritetaan sakko (Kokonaispistemäärä on 3.2GHZ) on 65C? Mutta kun Minulla oli vanha Pentium 4 (Willamete 1.7GHZ CPU SKT478) se oli noin 40C täydellä kuormituksella. Olen huolestunut siitä, että olen vahingoittaa minun CPU. Ja lämpö liitä antaa paremman suorituskyvyn minun CPU? Jos näin I'm gonna get joitakin lämpövaurio liitä . Kaikki vastaukset otetaan arvostaa
Old 2 marraskuu 2008, 15:01
Administrator Group

Niin se on hyvä asia, niin kauan kuin hyvä kontakti on tapahtunut, ja CPU ei ylikuumenemista.

Se vain ei tehdä lämpöä suoritintehon on heatsink.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 marraskuu 2008, 20:10
Rahoittajien ryhmän

I'd recommend lämpövaurio tahnaksi. Pohjimmiltaan välillä suorittimen ja heatsink tulee pieniä ilmakuplia. Air on kamala on siirtää lämpöä. Lämpötehojen liitä on kuitenkin suuri on siirtää sitä. Jos sovelletaan oikein se täyttää nämä ilmakuplia ja mahdollistavat siirron lämpöä, jos sitä sovelletaan väärin se estää kuparin n (parempi lämmön conductor) suorituskykyä.

Jos et halua käyttää paljon käteistä, mennä Tuniq TX-2, muuten mennä Arctic Cooling MX-2. Ensimmäinen on parempi kuin Artic Silver 5 (vanha standardi) kun ajaa kuorma (sidottavalla joutokäyntinopeus) ja toinen on parempi käyttämättömänä ja kuormituksella.
Sinun pitäisi pystyä pudota lämpötila on muutaman asteen. Tyypillisesti siirtyminen standardin roskat kamaa ne kiinni varastoista asianmukaiseen lämpövaurio liitä annetaan kolme neljä astetta, niin menee yksikään jossain voisi tönäistä sitä.

My System: Toshiba Satellite A200-28p

Processor (s):
Intel Core 2 Duo T8100
Emolevy:
Mobile Intel PM965 Express-piirisarja
RAM-muisti:
1024 + 2048MB DDR2 667
Graphics Card (s):
ATI HD 2600 XT
Äänikortti:
Toshiba Bass Enhanced Sound System
Kiintolevy (t):
200GB 5400RPM
Optinen asema (t):
DVD Super Multi
Asia / PSU:
Satellite A200-sarja
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Intel 4965AGN
Monitor (t):
15.4 "1280 X800 Toshiba TruBrite
Operating System (s):
Windows Vista SP1 / Fedora i386
Old 3 marraskuu 2008, 10:07
Rahoittajien ryhmän

Kyllä, kuten edellä todettiin, nämä temps näyttää siltä, sakko, ne eivät ole parhaat lämpötiloja, mutta että OC on melko hyvä, lämpö liitä vaikka se voisi tuoda temps alle noin 60C, ja ne temps ovat sakko että CPU, se ei vahingoitu, eniten CPU: n mene 70C + ennen kuin vahinko on jo alkanut.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 marraskuu 2008, 15:31
Jäsen

Thx kaikki vastaukset I'm gonna get joitakin lämpövaurio liitä pian sen jälkeen anteeksi myöhäistä vastaustaan vaikka olen ollut paljon vapaa-aikaa viime
Old 4 marraskuu 2008, 15:34
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa hyvältä iloinen siitä, että voisimme auttaa.
Old 5 marraskuu 2008, 13:48
Jäsen

Joo kuunnella Thingie2, hän auttoi minua kolhi on muutaman asteen pois minun CPU.
The heatsink tulee myös joitakin juttuja on, joten et ole huomannut liian korkea temps vielä.
Jos saat Artic Silver 7 sen jälkeen tämä opetusohjelma soveltamaan sitä. Haluaisin olet täysin sekaisin hakemus, jos en ole lukenut sitä. Joten varmista, että olet lukenut sen.

<Broken Link>
Old 5 marraskuu 2008, 14:05
Jäsen

No, olen vain sai Single Core, mutta Joten minun on puhdas vanhan lämpövaurio liitä pois minun HSF, Saan noin Antec Thermal Grease, Ovatko ne riittävän hyviä? Mutta pohjimmiltaan I'll tarvitse sitä ympäri minun CPU oikeassa?
Old 5 marraskuu 2008, 14:16
Jäsen

Quote:
Originally Posted by anthonyla65 View Post
No, olen vain sai Single Core, mutta Joten minun on puhdas vanhan lämpövaurio liitä pois minun HSF, Saan noin Antec Thermal Grease, Ovatko ne riittävän hyviä? Mutta pohjimmiltaan I'll tarvitse sitä ympäri minun CPU oikeassa?

Ei sinun ei tarvitse ottaa sitä kaikkialla.
Lue PDF. Se on kuva kuva.
Voin vain esittää ohut rivi Artic Silver 7.

Onko Google-haun nähdä onko hakemus käsikirjan yhden aiot saamaan. Se kannattaa Hassel.
Luota minuun, et halua laittaa liikaa liimaa, koska se voi olla yhtä huono kuin ei ole liimaa.
Old 5 marraskuu 2008, 14:40
Jäsen

Anteeksi lämpötehojen liitä kutsutaan Artic SILVER 5 (ei 7)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Thermal Paste - Miten Tärkeät Is It? Davida50000 CPUs, Emolevyt & RAM 3 6. Feb 2009 15:05
Ohje Ole hyvä! Leikkaa ja Liitä pois päältä? darkdude69 General Software Chat 2 22. Sep 2008 14:44
Thermal liitä apua? computeruler CPUs, Emolevyt & RAM 17 20th Apr 2008 18:22
Thermal Paste shed CPUs, Emolevyt & RAM 1 27th Jan 2008 04:15
Liitä Mac calvinj Linux & Alternative OS 1 10. Joulukuu 2007 20:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.