![]() |
|
| |||
| |||
| hallo daar, ik heb mijn nieuwe CPU (Celeron Northwood 2.3GHZ Skt 478) 1 maand geleden, maar toen ik mijn schoonmaken HSF gisteravond realiseerde ik mijn cpu had geen thermische pasta maar er was een soort van oude plakken op mijn HSF. Ik wil gewoon weten of het veilig om een cpu zonder thermische pasta? Ik heb de CPU stress test voor 12 uur het uitgevoerd geldboete (OverClocked naar 3.2GHZ) op 65C? Maar toen had ik mijn oude Pentium 4 (Willamete 1.7GHZ CPU SKT478) was het ongeveer 40C op volle belasting. Ik ben zorgwekkend dat ik schadelijk mijn CPU. En thermische pasta geven betere prestaties op mijn CPU? Zo ja ik ga wat thermische pasta . Eventuele antwoorden zullen worden waardeert |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het is prima, zolang goed contact wordt gemaakt en de CPU wordt niet oververhitting.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik raad thermische pasta. In principe tussen uw CPU en de koeling zal er kleine luchtbellen. Lucht is vreselijk op de overdracht van warmte. De thermische pasta is echter groot bij de overdracht van het. Indien correct toegepast zal het invullen van deze luchtbellen en maken een betere overdracht van de warmte, indien onjuist toegepast zal belemmeren de koper de (betere warmte-conductor) prestaties.
Als u niet wilt besteden veel geld, ga voor Tuniq TX-2, anders ga voor Arctic Cooling MX-2. De eerste is beter dan Artic Silver 5 (oud-norm) bij het rijden op belasting (stropdas stationair) en de tweede is beter stationair en belasting. Je moet kunnen dalen van de temperatuur met enkele graden. Doorgaans schakelen van de standaard garbage spullen zij stok over de voorraden aan goede thermische pasta geeft drie tot vier graden, dus die van geen enkele kon aanstoten meer. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, zoals hierboven vermeld, met die tijd, lijkt het goed, ze zijn niet de beste temperaturen, maar voor dat de georganiseerde criminaliteit is het redelijk goed, met thermische pasta al kon brengen temps hieronder over 60C, en die temps zijn prima voor dat de CPU, het is niet schadelijk is het, die de meeste CPU's ga naar 70C + voor eventuele schade is begonnen.
| |||
| |||
| Thx voor al uw antwoorden Ik ga wat thermische pasta snel daarna sorry voor het late antwoord al, ik heb niet veel vrije tijd de laatste tijd |
|
| |||
| |||
| Klinkt goed blij dat we kunnen helpen. |
|
| |||
| |||
| Ja, luister naar Thingie2, hij hielp me stoot van een paar graden af van mijn CPU. De koeling wordt bovendien geleverd met een aantal dingen op, dat is waarom u nog niet gemerkt te hoge temps nog niet. Als je de Artic Silver 7, volg dan deze tutorial om het toe te passen. Ik heb helemaal messed up van de toepassing, indien ik niet lezen. Zorg er dus voor dat u het leest. <Broken Link> |
|
| |||
| |||
| Nou, ik heb alleen maar een Single Core, Maar, dus ik moet schoon zijn van de oude thermische pasta mijn HSF, I'm getting sommige Antec Thermal Grease, Zijn ze goed genoeg? Maar in feite, ik moet het allemaal rond mijn CPU recht? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Nee, je hoeft niet om het allemaal rond. Lees de PDF. Zij heeft een foto illustratie. Ik heb alleen een dunne lijn van Artic Silver 7. Doe een google zoeken om te zien of er een handleiding voor de toepassing die u van plan bent op krijgen. Het is de moeite waard de HASSEL. Geloof me, heb je niet wil te veel plakken, want dat kan zo slecht als zonder te plakken. |
|
| |||
| |||
| Sorry de thermische pasta heet ARTIC SILVER 5 (niet 7) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Thermal Paste - Hoe Essentiële Is It? | Davida50000 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 6 februari 2009 15:05 |
| Help Please! Knippen en plakken gehandicapten? | darkdude69 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 22e sep 2008 14:44 |
| Thermische pasta helpen? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 17 | 20 apr 2008 18:22 |
| Thermal Paste | schuur | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 27 Jan 2008 04:15 |
| Plakken op Mac | calvinj | Linux & Alternative OS | 1 | 10 dec 2007 20:59 |
| Thread Tools | |
| |