![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Really Bad Spørgsmål men dens Been Spionage mig for et stykke tid. Jeg fik et nyt bundkort med en AMD Anthlon XP 2200 +. ikke en god processor men det var bedre end min gamle og betydeligt værre derefter min anden pc, som er en quad kerne * yay! *. er det muligt at køre dette CPU uden blæser? Jeg løb min Pentium uden ventilator og det virkede fint, men eftersom AMD er en anden virksomhed og dens lidt bedre Jeg er tilbageholdende med at prøve det uden at spørge. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nej
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde en 2800 + S754, der bruges til at køre på omkring 25-30c, så jeg indstille blæseren til at komme om ved 35C Den eneste gang det bruges til at komme på var samtidig gaming
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| yeah spil ikke et tal for varme, jeg vil forsøge at. tak:) |
|
| |||
| |||
| det er ikke en god idé også, men det vil arbejde .... men jeg dont kende hvor længe |
|
| |||
| |||
| min Pentium 3 løb uden en fan for gerne 2 eller 3 år. det stadig ville have været i gang, hvis min kælder ikke oversvømmelser og dræber hvert stykke elektronik jeg havde: (men ja det meste af tiden er det ikke en god idé. im tænker den eneste grund til, at det arbejdede i min kælder var årsag det var indefrysning året rundt. |
|
| |||
| |||
| En fan vil altid være en god idé, uanset. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Compaq Presario 2200 Laptop Har nr. LCD-skærmens baggrundslys | akdave | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 23 februar 2009 16:23 |
| AMD Anthlon 64 "V" Pentium | CrazyDaizy | CPU, bundkort og RAM | 20 | 4 november 2008 08:42 |
| Noob spørgetiden ... RAM | Tidusffx | CPU, bundkort og RAM | 6 | 15 marts 2008 08:35 |
| AMD Athlon XP 2800 + kører kun på 2200 + hvorfor? | donkeymagic007 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 3 januar 2008 08:46 |
| En noob HDD spørgsmål | XxIlluminatorxX | Drives & flytbare medier | 2 | 17 august 2007 06:09 |
| Thread Tools | |
| |