![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Really Bad Kysymys mutta sen Been Salakuuntelu Me jonkin aikaa. Minulla on uusi emolevy, jossa on AMD Anthlon XP 2200 +. ole hyvä prosessori, mutta se oli parempi sitten minun vanhan ja huomattavasti huonompi sitten toinen tietokone, joka on quad ydin * yay! *. on mahdollista suorittaa tämän CPU ilman tuulettimen? i juoksi minun Pentium ilman tuulettimen ja se toimi hyvin, mutta koska AMD on eri yhtiön ja sen hieman paremmin olen halukas kokeilemaan sitä kysymättä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ei
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli 2800 + S754, että käytettäisiin noin 25-30c, joten asettaa tuuletin tulla milloin 35c Ainoa kerta, kun se käyttää tulla oli samalla pelaamista
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| joo pelaamista ei useita lämmön, aion yrittää sitä. kiitos:) |
|
| |||
| |||
| se ei ole hyvä ajatus liian mutta se toimii .... mutta i dont osata kuinka kauan |
|
| |||
| |||
| minun Pentium 3 juoksi ilman tuulettimen samankaltaisten 2 tai 3 vuotta. se olisi kyllä ollut käynnissä jos kellarissa ei tulvien ja tappaa jokainen elektroniikka i oli: (mutta kyllä suurin osa ajasta ei ole hyvä ajatus. im ajattelun ainoa syy miksi se toimi omassa kellarissa oli aiheuttaa se oli jäädyttäminen ympäri vuoden. |
|
| |||
| |||
| A tuuletin on aina hyvä ajatus riippumatta. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Compaq Presario 2200 Laptop Onko Ei LCD-näytön taustavalon | akdave | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 23. helmikuu 2009 16:23 |
| AMD Anthlon 64 "V" Pentium | CrazyDaizy | CPUs, Emolevyt & RAM | 20 | 4. marraskuu 2008 08:42 |
| Noob kyselytunti ... RAM | Tidusffx | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 15. Maaliskuu 2008 08:35 |
| AMD Athlon XP 2800 + vain runs at 2200 + miksi? | donkeymagic007 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 3. Jan 2008 08:46 |
| A noob HDD kysymys | XxIlluminatorxX | Drives & Removable Media | 2 | 17th Aug 2007 06:09 |
| Thread Tools | |
| |