![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Really Bad Vraag maar haar Been Bugging mij een tijdje. Ik heb een nieuw moederbord met een Anthlon AMD XP 2200 +. niet een goede processor, maar het was beter dan mijn oude en aanzienlijk slechter dan mijn andere pc, een quad core * yay! *. is het dan mogelijk om deze CPU met geen fan? Ik liep mijn pentium zonder ventilator en het werkte prima maar sinds AMD is een ander bedrijf en haar een beetje beter ben ik geneigd het te proberen zonder het te vragen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nee
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik had een 2800 + S754 die draaien op ongeveer 25-30c, zodat ik de ventilator te komen op ten 35C De enige keer dat hij gebruikt om te komen was terwijl gaming
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| yeah gaming doet een aantal voor warmte, ik zal proberen dat. thanks:) |
|
| |||
| |||
| haar niet een goed idee ook maar het zal werken .... but i dont weet voor hoe lang |
|
| |||
| |||
| mijn Pentium 3 liep zonder een ventilator voor zoals 2 of 3 jaar. het nog steeds zouden zijn uitgevoerd als mijn kelder niet overstromingen en doden elk stuk elektronica i had: (maar ja de meeste van de tijd is het niet een goed idee. im denken de enige reden waarom het werkte in mijn kelder was oorzaak was het invriezen het hele jaar door. |
|
| |||
| |||
| Een fan zal altijd een goed idee, ongeacht. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Compaq Presario 2200 Laptop heeft geen LCD-scherm Achtergrondverlichting | akdave | Laptops, Mobiles & PDA's | 0 | 23 feb 2009 16:23 |
| AMD Anthlon 64 "V" Pentium | CrazyDaizy | CPUs, Moederborden & RAM | 20 | 4 Nov 2008 08:42 |
| Noob vraag tijd ... RAM | Tidusffx | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 15 mrt 2008 08:35 |
| AMD Athlon XP 2800 + alleen draait op 2200 + waarom? | donkeymagic007 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | De 3 januari 2008 08:46 |
| Een noob HDD vraag | XxIlluminatorxX | Drives & Removable Media | 2 | 17 aug 2007 06:09 |
| Thread Tools | |
| |