![]() |
|
| |||
| |||
| Really Bad Spørsmål men Vært bugging meg på en stund. Jeg fikk et nytt hovedkort med en AMD Anthlon XP 2200 +. ikke en god prosessor, men det ble bedre da min gamle og betydelig verre da min andre pc som er en Quad core * yay! *. er det mulig å kjøre denne CPU uten vifte? Jeg kjørte min Pentium uten vifte, og det fungerte fint, men siden AMD er en annen selskapet og litt bedre Jeg er motvillige til å prøve det uten å spørre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nei
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde en 2800 + S754 som brukes til å kjøre på rundt 25-30c, så jeg stille vifte til å komme seg på 35c Den eneste gangen det brukes til å komme på var under spilling
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| yeah spilling gjør et nummer for varme, skal jeg prøve det. takk:) |
|
| |||
| |||
| det er ikke en god ide også, men det fungerer .... men jeg dont vite hvor lenge |
|
| |||
| |||
| min Pentium 3 kjørte uten vifte for eksempel 2 eller 3 år. den fremdeles ville vært å kjøre om min kjelleren ikke flom og drepe hver elektronikk jeg hadde: (men ja det meste av tiden er det ikke en god idé. im tenkning den eneste grunnen til at det fungerte i min kjeller var årsaken det var iskaldt hele året. |
|
| |||
| |||
| En vifte vil alltid være en god idé uansett. |