![]() |
|
| |||
| |||
| Really Bad Fråga men Varit stressa mig ett tag. Jag fick ett nytt moderkort med en AMD Anthlon XP 2200 +. inte en bra processor men det var bättre än min gamla och betydligt sämre sedan min andra dator som är en quad core * Yay! *. är det möjligt att köra processorn utan fläkt? Jag sprang min Pentium utan fläkt och det fungerade bra, men sedan AMD är ett annat bolag och dess lite bättre Jag är ovillig att prova det utan att fråga. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nej
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag hade en 2800 + S754 som används för att köra på runt 25-30c, så jag fläkten att komma på 35c Den enda gången det används för att komma på var samtidigt spelande
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| yeah spel gör ett nummer för värme, jag skall prova det. tack:) |
|
| |||
| |||
| det inte en bra idé också, men det kommer att fungera .... men jag vet inte hur länge |
|
| |||
| |||
| min Pentium 3 sprang utan fläkt för t ex 2 eller 3 år. det fortfarande skulle ha varit igång om min källare inte översvämningsrisker och dödar all elektronik jag hade: (men ja det mesta av tiden är det inte en bra idé. im tänkande den enda anledningen till att det fungerade i min källare var orsaken det var frysning året runt. |
|
| |||
| |||
| Ett fan alltid kommer att vara en bra idé oavsett. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Compaq Presario 2200 Laptop Har nr LCD-skärm Bakgrundsbelysning | akdave | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 23 februari 2009 16:23 |
| AMD Anthlon 64 "V" Pentium | CrazyDaizy | Processorer, moderkort & RAM | 20 | 4 november 2008 08:42 |
| Noob fråga Temne ... RAM | Tidusffx | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 15 mars 2008 08:35 |
| AMD Athlon XP 2800 + bara går på 2200 + varför? | donkeymagic007 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 3 januari 2008 08:46 |
| En noob HDD fråga | XxIlluminatorxX | Drives & Removable Media | 2 | 17 august 2007 06:09 |
| Thread Tools | |
| |