![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, jeg har indsendt dette i mange forum websteder, der er formode at hjælpe dig! Jeg har haft nogen lykke, så jeg vil prøve her. Jeg var i færd med at opbygge min egen computer. Jeg fik en liste over alt, hvad jeg havde brug for en ven. Selv om jeg forlod bundkort indtil måneder senere, da jeg glemte det hele, ... Jeg fik at vide at købe denne: ASrock Alive SATA2 GLAN sok AM2 bundkortet Jeg var ude af stand til at finde en af disse, som jeg fik at vide, de blev afbrudt! Så fortalte han mig at få noget andet ,.... Asrock ALiveNF7G-HD720p R5.0 Socket AM2 GeForce 7050 5,1 kanals audio ombord VGA mATX Bundkort Som også fik afbrudt. Jeg bad derefter for endnu en fik at vide: GeIL 2GB (2x1GB) PC2-5300C4 667 MHz Value DDR2 Dual Channel Kit (GX22GB5300DC) Kunne ikke få det, så prøvede: ABIT NFM2S-V nvidia 6100 Socket AM2 ombord VGA 5.1 kanals audio mATX Bundkort Hvilket igen, var ikke til rådighed ... Så hvis nogen kunne hjælpe mig om, hvad motherboar at købe, som jeg ikke har virkelig fået meget anelse, ville jeg være meget taknemmelig! Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AM2's er lidt gammel nu, det eneste sted du kan forventes at finde en mobo er ebay disse dage.
| |||
| |||
| Behøver jeg at købe en AM2? Ikke ville enhver anden arbejde? |
|
| |||
| |||
| Jamen har du fået en CPU allerede? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, overvejer du fik besked på at købe RAM i stedet for et bundkort i din tredje mulighed, jeg ved ikke, om forslagene fra din ven. AM2 + er bagudkompatibel med AM2, så du skal være i stand til at købe nogen bundkort baseret på de 780 eller 790 chipset. Se på dem, se, der er godt revideres.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er enig med Carbon, den fyr lyder lidt underligt (ingen offensiv bestemt), hvis han fortæller dig at købe nogle RAM i stedet for et bundkort .. Hvis du ikke allerede har forarbejdningsvirksomheden derefter gå få en Intel processor en en LGA775 bord. They're bankede rundt overalt i disse dage. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg var lige ved at skrive om det tredje "bundkort" når jeg bemærket Carbon kommentar .. Måske han har en lidt sjov med dette - at sende dig ud at købe helt mærkelig ting, jeg mener jeg ikke spørgsmålstegn ved den fyr, hvis han er en god kammerat eller noget .. men kunne han kun har sendt dig efter en AM2, så det ville ikke arbejde? Skriv alle dine specs af hver komponent, du har indtil videre, så vi kan dobbelttjekke, at nogen af den faktisk vil arbejde
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| AMD Athlon X2 6000 + 3.0Ghz dual core (AM2) GeIL dobbelt kanal ram PC5300 667 MHz Hitachi Deskstar 500GB SATA2 (300) 16MB cache 8.5ms 7200rpm Samsung DVDRW 20x20 Dual Layer SATA (sort) Antec Sonata 3 Piano sort quiet tilfælde 500W PSU Sapphire ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB DDR2 Dual DVI (Dual monitor support) Acer AL1916C 19 "TFT monitor x 2 Dette er, hvad jeg fik at vide at købe helt .... Tak for den hjælp fyrene jeg værdsætter det hele! |
|
| |||
| |||
| Det ville være lettere, hvis du har angivet, hvad du allerede har fået for at bygge videre på. |
|
| |||
| |||
| En HD 2600 Pro? Medmindre dette ikke bruges til spil, skal du gemme op nogle flere penge eller denne opbygning er ikke værd sine omkostninger. Drop en af de skærme, får ordentlig DDR2-800 RAM og en 7750 + BE samt en 4830 og du er på din måde. Kig på GA-MA78-DS3HP for bundkortet.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nyt bundkort | thingie2 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 13 februar 2008 12:34 |
| 20 pin PSU på 24 pin bundkort | KnightMetal | Cases & Strømforsyninger | 7 | 5 december 2007 07:47 |
| Udkig efter nye bundkort | Buchanan | CPU, bundkort og RAM | 64 | 8 oktober 2007 03:52 |
| Bare kom min nye bundkort ... | sam182666 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 13. sep 2007 08:16 |
| Bundkort eller CPU? | charlesbw | CPU, bundkort og RAM | 4 | 16 august 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |