![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys, olen lähettänyt viestejä tämän lukuisia foorumin verkkosivustoja, jotka ovat olettaa auttaa! Minulla ei ollut onnea, joten yritän täällä. Olin rakentamassa omaa tietokonetta. Sain luettelon kaikki mitä tarvitsin, jonka ystävä. Vaikka lähdin emolevyn vasta kuukautta myöhemmin, sillä unohdin kaiken, ... Minulle kerrottiin ostaa tätä: Asrock Alive SATA2 GLAN GLAN sukka AM2 emolevy Olen löytänyt näistä, kuten minulle kerrottiin ne lopetettiin! Niin hän kertoi minulle jotain muuta ,.... ASROCK ALiveNF7G-HD720p R5.0 Socket AM2 GeForce 7050 5,1 kanavaisia Onboard VGA mATX emolevy Joka sai myös lopettaa. Kysyin vielä kerrottiin: GEIL 2GB (2x1GB) PC2-5300C4 667MHz Value DDR2 Dual Channel Kit (GX22GB5300DC) Ei päässyt, että niin yritti: ABIT NFM2S-V nvidia 6100 Socket AM2 Onboard VGA 5.1-kanavaisia mATX emolevy Joka taas ei ollut saatavilla ... Joten jos joku voisi auttaa minua, mitä motherboar ostaa, koska en ole oikeastaan saanut paljon vihjeitä, olisin arvostanut! Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AM2: n on vähän vanha nyt, ainoa paikka, olet todennäköisesti löytää MOBO on eBay näinä päivinä.
| |||
| |||
| Tarvitseeko minun ostaa AM2? Ei mitään toista työtä? |
|
| |||
| |||
| No on sinulla CPU jo? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, otetaan sinun käskettiin ostaa muistia eikä emolevyn oman kolmas vaihtoehto, en tiedä ehdotuksia ystäväsi. AM2 + on taaksepäin yhteensopiva AM2, joten sinun pitäisi pystyä ostamaan mitään emolevy perustuu 780 tai 790-piirisarja. Tutkimaan niitä, mitkä ovat hyvin uudelleen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä Carbon, kaveri kuulostaa hieman outoa (ei millään pahalla tarkoitettu), jos hän kertoo teille ostaa joitakin RAM sijaan emolevyn .. Jos sinulla ei vielä ole prosessori sitten haen Intel LGA775 aluksella. He nakutuksen ympäristössä kaikkialla näinä päivinä. |
|
| |||
| |||
| Joo olin juuri aikeissa lähettää osalta kolmas "emolevyn", kun huomasin Carbonin kommentti .. Ehkä hän ottaa vähän hauskaa tätä - lähettää sinut ostaa kokonaan outoa kamaa, en tarkoita En kyseenalaista mies, jos hän on hyvä kaveri tai jotain .. mutta hän saattoi vain lähettää sinulle, kun AM2 niin, että se ei toimi? Post kaikki tiedot jokaisen komponentin olet tähän mennessä, jotta voimme varmista, että sitä todella työtä
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| AMD Athlon X2 6000 + 3,0 GHz dual core (AM2) GEIL Dual Channel RAM PC5300 667 MHz Hitachi Deskstar 500GB SATA2 (300) 16 Mt välimuisti 8.5ms 7200rpm Samsung DVDRW 20x20 Dual Layer SATA (musta) Antec Sonata 3 piano musta hiljainen tapauksessa 500W PSU Sapphire ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB DDR2 Dual DVI (kahden näytön tuki) Acer AL1916C 19 tuuman TFT x 2 Tämä on minun käskettiin ostaa kokonaan .... Thanks for the help guys Arvostan sitä kaikille! |
|
| |||
| |||
| Olisi helpompaa, jos luettelossa mitä, jos mitään, olet jo saanut varten rakentaa. |
|
| |||
| |||
| HD 2600 Pro? Ellei tämä ei käytetä pelaamiseen, sinun täytyy säästää hieman rahaa ja tämä rakentamiseen ei kannata sen kustannuksia. Pudota yksi seuraa, saada asianmukaista DDR2-800 muistia ja 7750 + BE sekä 4830 ja olet haluamallasi tavalla. Katsokaa GA-MA78-DS3HP että emolevyn.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |