![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik heb gepost in dit forum vele websites die veronderstellen te helpen! Ik had geen geluk, dus ik probeer het hier. Ik was in het proces van de opbouw van mijn eigen computer. Ik kreeg een lijst van alles wat ik nodig had bij een vriend. Hoewel ik verliet het moederbord tot maanden later, zoals ik vergat het allemaal, ... Ik kreeg te horen voor de aankoop van deze: ASrock Alive SATA2 Glan Sock AM2 moederbord Ik was niet in staat om een van deze, zoals ik kreeg te horen waren leverbaar! Dus hij vertelde me om iets anders ,.... Asrock ALiveNF7G-HD720p R5.0 Socket AM2 GeForce 7050 5,1 kanaals audio onboard VGA mATX moederbord Die ook hebben gestaakt. Vervolgens heb ik gevraagd om een ander kreeg te horen: Geil 2GB (2x1GB) PC2-5300C4 667MHz Value DDR2 Dual Channel Kit (GX22GB5300DC) Kan dat niet, dus probeerden: Abit NFM2S-V nvidia 6100 Socket AM2 VGA onboard 5.1-kanaals audio mATX moederbord Wat ook weer, was niet beschikbaar ... Dus als iemand kan me helpen wat motherboar te kopen, zoals ik heb niet echt veel heb idee, ik zou de meeste waardering! Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| AM2's zijn een beetje oud is nu, de enige plaats waar u waarschijnlijk op zoek naar een mobo is ebay deze dagen.
| |||
| |||
| Moet ik kopen een AM2? Zou geen ander werk? |
|
| |||
| |||
| Nou heb je al een CPU? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou ja, overweegt u verteld RAM te kopen in plaats van een moederbord in de derde optie, ik weet niet over de suggesties van uw vriend. AM2 + is backwards compatible met AM2, dus je zou kunnen kopen elk moederbord gebaseerd op de 780 of 790 chipset. Kijk naar die, welke goed zijn herzien.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het eens met Carbon, de man klinkt een beetje vreemd (no offense bestemd) indien hij je te vertellen wat RAM te kopen in plaats van een moederbord .. Als u niet al de processor dan ga je een Intel-processor een een LGA775 bord. Ze kloppen ongeveer overal deze dagen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ik was alleen over om te posten met betrekking tot de derde "moederbord" Toen ik merkte Carbon commentaar .. Misschien is hij met een beetje plezier met dit - het verzenden van je af te kopen volledig vreemd spul, ik bedoel ik ben geen vraagtekens bij de man als hij is een goede stuurman of iets .. maar kon hij alleen verzonden u na een AM2, zodat het niet zou werken? Post al je specs van iedere component die u tot nu toe hebben zodat we kunnen controleren dat een van het feitelijk werken
|
| |||
| |||
| AMD Athlon X2 6000 + 3.0Ghz dual core (AM2) Geil dual-channel RAM PC5300 667MHz Hitachi Deskstar 500GB SATA2 (300) 16mb cache 8.5ms 7200rpm Samsung DVDRW 20x20 Dual Layer SATA (zwart) Antec Sonata 3 Piano zwart rustig geval 500W PSU Sapphire ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB DDR2 Dual DVI (dual monitor support) Acer AL1916C 19 inch TFT-monitor x 2 Dit is wat ik te horen kreeg voor de aankoop helemaal .... Bedankt voor de hulp guys I appreciate it all! |
|
| |||
| |||
| Het zou gemakkelijker zijn als je vermeld wat, als er iets, je hebt al voor de bouw. |
|
| |||
| |||
| Een HD 2600 Pro? Tenzij deze niet wordt gebruikt voor games, moet je sparen wat meer geld of dit te bouwen is het niet waard zijn kostprijs. Drop een van de monitoren, krijgen goede DDR2-800 RAM en een 7750 + BE evenals een 4830 en je bent op je eigen manier. Kijk naar de GA-MA78-DS3HP voor het moederbord.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuw moederbord | thingie2 | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 13 feb 2008 12:34 |
| 20 pins PSU tot en met 24 pins moederbord | KnightMetal | Cases & Power Supplies | 7 | 5 Dec 2007 07:47 |
| Op zoek naar nieuwe moederbord | Buchanan | CPUs, Moederborden & RAM | 64 | 8 okt 2007 03:52 |
| Net mijn nieuwe moederbord ... | sam182666 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 13 sep 2007 08:16 |
| Moederbord of CPU? | charlesbw | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 16 aug 2007 18:46 |
| Thread Tools | |
| |