vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

OC'ing yksi Q6600 kanssa Factory OC'd RAM-muistia?

Reply

Thread Tools
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 15:23
Rahoittajien ryhmän

Default OC'ing yksi Q6600 kanssa Factory OC'd RAM-muistia?

Hei kaverit,

Olen kiinnostunut OC'ing minun Q6600, olen kuullut joidenkin ihmisten saada 3.6GHz lentoliikenteen

En olisi aivan että kunnianhimoinen, mutta 3.0 olisi mukavaa. (2,4 on vakio)

Olen lukenut jopa melko hieman overclocking, ja oletan, kerroin on lukittu?

Siksi on OC sitä kautta FSB kuitenkin minun suurin huolenaihe on se, että minun RAM on PNY XLR8, niiden tehdasalukset OC'd alueella.

Joten se on jo 800-1066, olisi lisätä FSB nopeus aiheuta ongelmia RAM?

Olin vain yleisesti, kuten joitakin neuvoja todella, enkä ole koskaan OC'd ennen, joten en tiedä, mitä olisi turvassa toimenpiteet mennä sisään, kun lopettaa, myös tehdä se BIOS tai Windows etc .

Lisäksi minun on lisättävä toimitetaan jännite?

The FSB on 1066
Kello on 2,4
VCore on 1.35v
Joten ei, jotka tekevät multipler jotain hankalia kuten 2. jotain?

Kiitos avusta, Ollie.

Edit:
Just löytyi jotain, jossa todetaan, että kuohumisen että FSB on 400MHz lisää kellon 3.6

Joten nyt olen hyvin sekava, koska laatikko selvästi sanoo FSB - 1066
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 19:22
Rahoittajien ryhmän

Oletusarvon moni on x9, 3.6ghz on max ilman OCing RAM (400MHz x 9), useimmat RAM saavat jopa 900mhz tai niin irtoaminen ajoitus, sinun olisi hieno joko tapa

e: täysin sivuuttaa mitään emolevyn tai CPU "FSB", sanoo
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 02:36
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Carbon View Post
Oletusarvon moni on x9, 3.6ghz on max ilman OCing RAM (400MHz x 9), useimmat RAM saavat jopa 900mhz tai niin irtoaminen ajoitus, sinun olisi hieno joko tapa
RAM-muistia on jo OC'd on 1066, jonka PNY - ja kuten te sanotte edellä kanssa ajoitus asia, kyllä, että ajoitus ovat korkeammat kuin OC'd vastaava.

Siis sanoa, että vuoksi väite, voin muuttaa asetusta BIOS varten CPU on 333MHz (niin lähellä 3.0 kuin mahdollista ilman toistuvia desimaali)

Se olisi ongelma RAM? Joka on jo suurempi kuin standardi?
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 07:45
Rahoittajien ryhmän

RAM olisi käynnissä synkroninen anyway. Jos se on asetettu 1066 (533) sitten olisi yksinkertaisesti pyörittää 333mhz FSB kanssa 533MHz RAM-asetusta, mutta se on sellaista tyhmää, koska se antaa sinulle mitään hyötyä. Haluatko tehdä RAM 333mhz (x2 = 666mhz) sekä yhdessä CPU. Sitten voit kiristä ajoitus hieman, kun ei olla murehtimatta melko hyödytön muistin kaistanleveyttä ja näin ollen voi saada vakautta ja hieman suorituskykyä lisätä yhdellä kertaa:)
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 08:40
Rahoittajien ryhmän

Ok, tekee sen sitten.

Aikooko ajoitus pudota automaattisesti, jos se alentaa 333?

Ja minun pitäisi lisätä jännitettä joko niistä?

Myös, onko se turvallista hypätä 333 yhdellä kertaa? Vai pitäisikö minun tehdä pienempiä vaiheet tarkkailun se on ok imbetween?
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 10:08
Rahoittajien ryhmän

Ajoitus on muutettava käsin.

10-15mhz per tarkistaa Windows boot on yleensä aggressiivinen, eivät tee sitä yhdellä kertaa.

Vain kasvaa jännite, jos muistia haluaa, että jännite joka tapauksessa.
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 10:48
Rahoittajien ryhmän

Ok, joten ajoitus ovat 5-5-5-15

Mitä minun pitäisi alentaa niitä? Ja minä, että kun OCing CPU ja UC'ing RAM-muistia?

Ja voin pienentää sitä kaikki yhdellä kertaa?

Ja luulisin kanssa jännite I'll asettaa sen, mitä se sanoo pakkaus.

Kiitos kaikesta avusta, I'll luultavasti huomenna aamulla
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 11:29
Rahoittajien ryhmän

Onko säännöllinen overclock, tee normaali testaus kamaa, niin katso, voitko kiristä ajoitus pitävän 4-4-4-12. Jos ei, on viileä, mutta se kannattaa laukaustakaan.
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 12:23
Rahoittajien ryhmän

Ok, olen taipuvainen tekemään sen tänään nyt todella

Mikä ohjelma on paras testin sen kanssa Iyo?
Old 29. päivästä toukokuuta 2009, 12:32
Rahoittajien ryhmän

Tarkista, jos Windows on käynnistynyt, tee mitä haluat normaalisti (pelejä tai mitä tahansa). Jos se on vakaa näissä olosuhteissa se käy hyvin.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Acer Aspire M1100 - Factory Palauta xlargeee Windows-käyttöjärjestelmät 1 14th Aug 2009 20:27
Palauttaa tehdasasetukset, Presario F500 Deano137 General Software Chat 1 29th Aug 2008 06:56
Factory Reset - näköala jack100 Windows-käyttöjärjestelmät 8 15th Feb 2008 16:25
Miten reload tehdasasetukset palautetaan? alistewart Windows-käyttöjärjestelmät 7 3. Jan 2008 12:46
Palautus Factory Image Omega90210 General Software Chat 1 22. marraskuu 2007 12:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.