mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Old MoBo's - RAM kompatibilitet

Reply

Thread Tools
Old 17. juni 2008, 08:10
Donor-Gruppen

Default Old MoBo's - RAM kompatibilitet

Hej, min far har en pc på hans kontor, der ikke fungerer meget godt. Det holder frysning og generelt er behov for nogle maintanence.

Jeg tror, han har blot behov for nogle mere RAM at fremskynde ansøgninger op. Dens et hjem indbygget pc og MoBo er smuk ud dateret. Couldnt finde nogen serienumre om bord på andre end Intel PCI Indstil FW 82371EB F844YA93 SL 37m.

Kan nogen fortælle mig, hvad RAM dette bord anvendelser. Er det værd at få de ekstra RAM eller skal jeg bare smide sammen et nyt system? Hvor meget ville en ny Mobo, CPU og RAM koste mig?

Det eneste, denne maskine skal gøre det konto-programmer og andre Office-programmer der er derfor stor udgangen maskinen er ikke nødvendigt - noget billig

Thanks in advance
Old 17. juni 2008, 08:29
Donor-Gruppen

Det vil sandsynligvis være meget nemmere, og sandsynligvis billigere i det lange løb, at kun få et nyt system, og hvis det kun er nødvendigt at gå helt simple ting du sandsynligvis kunne banke en sammen for mindre end £ 200

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 17. juni 2008, 08:48
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af thingie2 View Post
Det vil sandsynligvis være meget nemmere, og sandsynligvis billigere i det lange løb, at kun få et nyt system, og hvis det kun er nødvendigt at gå helt simple ting du sandsynligvis kunne banke en sammen for mindre end £ 200
Det er sandt.

Men OP: kan du køre noget lignende Everest eller CPU-Z, der vil fortælle dig det aktuelle type og model af mindst RAM hvis ikke det bundkort? Der er ingen måde at fortælle fra denne beskrivelse.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17. juni 2008, 11:18
Donor-Gruppen

Tak gutter. Jeg vil tage et kig på disse programmer i morgen tidlig, når jeg kommer til hans kontor, og jeg vil opdatere tråd. Tak for svarene
Old 19. juni 2008, 01:47
Donor-Gruppen

Som svar på Deres andet spørgsmål, om £ 80 for CPU, mobo og RAM

Mit system: Custom Indbygget v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Bundkort:
Asus P5PL2-E
RAM Hukommelse:
2 x 1GB DDR2 533Mhz PC4200
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7600GS 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optisk drev (r):
LG DVD-Rom og LiteOn 20x DVD-RW
Sag / PSU:
Cooler Master sag og Antec PSU
Køling:
2x Antec Fans
Network / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 19. juni 2008, 03:37
Donor-Gruppen

Thanks for the replys gutter. Beklager, at jeg gjorde ikke opdatere jer alle i går. Da jeg kom ind i mit Dads kontor i går, overvåge wouldnt arbejde på maskinen. Ikke er sikker, hvis en defekt GPU eller hvad. Var nødt til at vende tilbage til min flade, så var ikke i stand til at hjælpe min far mere. Han vil forsøge at indsætte et nyt kort selv.

Formentlig bare nødt til at få et nyt system. Tak for den hjælp og rådgive!

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ram kompatibilitet på mit bundkort Petre CPU, bundkort og RAM 2 25. sep 2008 15:23
Forenelighed narkoman General Hardware Chat 1 5 januar 2008 15:16
Har brug for hjælp med kompatibilitet Thief General Hardware Chat 6 2 november 2007 21:36
Forenelighed? williamson123456 CPU, bundkort og RAM 2 17. sep 2007 12:27
Mobo's PCI-E (16x) kører på 8x, kompatibilitet og præstationer spørgsmål? sirantonycartwright General Hardware Chat 9 5. aug 2007 06:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.