![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, min far har en pc på hans kontor, der ikke fungerer meget godt. Det holder frysning og generelt er behov for nogle maintanence. Jeg tror, han har blot behov for nogle mere RAM at fremskynde ansøgninger op. Dens et hjem indbygget pc og MoBo er smuk ud dateret. Couldnt finde nogen serienumre om bord på andre end Intel PCI Indstil FW 82371EB F844YA93 SL 37m. Kan nogen fortælle mig, hvad RAM dette bord anvendelser. Er det værd at få de ekstra RAM eller skal jeg bare smide sammen et nyt system? Hvor meget ville en ny Mobo, CPU og RAM koste mig? Det eneste, denne maskine skal gøre det konto-programmer og andre Office-programmer der er derfor stor udgangen maskinen er ikke nødvendigt - noget billig ![]() Thanks in advance
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil sandsynligvis være meget nemmere, og sandsynligvis billigere i det lange løb, at kun få et nyt system, og hvis det kun er nødvendigt at gå helt simple ting du sandsynligvis kunne banke en sammen for mindre end £ 200
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Men OP: kan du køre noget lignende Everest eller CPU-Z, der vil fortælle dig det aktuelle type og model af mindst RAM hvis ikke det bundkort? Der er ingen måde at fortælle fra denne beskrivelse.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak gutter. Jeg vil tage et kig på disse programmer i morgen tidlig, når jeg kommer til hans kontor, og jeg vil opdatere tråd. Tak for svarene
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som svar på Deres andet spørgsmål, om £ 80 for CPU, mobo og RAM
| |||
| |||
| Thanks for the replys gutter. Beklager, at jeg gjorde ikke opdatere jer alle i går. Da jeg kom ind i mit Dads kontor i går, overvåge wouldnt arbejde på maskinen. Ikke er sikker, hvis en defekt GPU eller hvad. Var nødt til at vende tilbage til min flade, så var ikke i stand til at hjælpe min far mere. Han vil forsøge at indsætte et nyt kort selv. Formentlig bare nødt til at få et nyt system. Tak for den hjælp og rådgive!
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ram kompatibilitet på mit bundkort | Petre | CPU, bundkort og RAM | 2 | 25. sep 2008 15:23 |
| Forenelighed | narkoman | General Hardware Chat | 1 | 5 januar 2008 15:16 |
| Har brug for hjælp med kompatibilitet | Thief | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2007 21:36 |
| Forenelighed? | williamson123456 | CPU, bundkort og RAM | 2 | 17. sep 2007 12:27 |
| Mobo's PCI-E (16x) kører på 8x, kompatibilitet og præstationer spørgsmål? | sirantonycartwright | General Hardware Chat | 9 | 5. aug 2007 06:59 |
| Thread Tools | |
| |