vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Vanha MoBo's - RAM yhteensopivuus

Reply

Thread Tools
Old 17 kesäkuu 2008, 08:10
Rahoittajien ryhmän

Default Vanha MoBo's - RAM yhteensopivuus

Hei, minun isä on PC hänen toimistossaan, että ei toimi hyvin. Se pitää jäädytys ja yleensä tarvitsevat joitakin maintanence.

Luulen, että hän vain vaatii jonkin verran enemmän RAM nopeuttamaan sovellusten asti. Sen koti rakennettu PC ja MoBo on melko ulos päivätty. Couldnt löytää kaikki sarjanumerot hallituksen muut kuin Intel PCI Aseta FW 82371EB F844YA93 SL 37M.

Voiko joku neuvoa minulle, mitä RAM tämän hallituksen käyttötarkoituksiin. Onko syytä saada lisää RAM-muistia, vai pitäisikö minun vain heittää yhdessä uutta järjestelmää? Kuinka paljon uutta Mobo, suorittimen ja RAM-muistia maksaa?

Ainoa asia, tämä kone on tehtävä se huomioon ohjelmien ja muiden Office-sovellusten siis kalliimpien kone ei tarvita - jotain halpaa

Thanks in advance
Old 17 kesäkuu 2008, 08:29
Rahoittajien ryhmän

Todennäköisesti kyse on paljon helpompaa, ja luultavasti halvempaa pitkällä aikavälillä vain saada uusi järjestelmä, ja jos se vain on mentävä yksinkertainen, mitä voisi ehkä lyödä yhdessä alle £ 200

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 17 kesäkuu 2008, 08:48
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by thingie2 View Post
Todennäköisesti kyse on paljon helpompaa, ja luultavasti halvempaa pitkällä aikavälillä vain saada uusi järjestelmä, ja jos se vain on mentävä yksinkertainen, mitä voisi ehkä lyödä yhdessä alle £ 200
Tämä on totta.

Kuitenkin OP: voit suorittaa jotain Everest tai CPU-Z, joka kertoo, nykyinen tyyppi ja malli, joka on vähintään RAM ellei emolevy? There's no tapa kertoa siitä, että kuvaus.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 kesäkuu 2008, 11:18
Rahoittajien ryhmän

Kiitos pojat. Otan tarkastella näihin ohjelmiin huomisaamuna, kun pääsen hänen toimistonsa ja I'll päivittää säiettä. Kiitos vastauksista
Old 19 kesäkuu 2008, 01:47
Rahoittajien ryhmän

Vastauksena teidän muiden kysymyksen, £ 80 CPU, mobo ja RAM

My System: Mukautettu Rakennettu v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Emolevy:
Asus P5PL2-E
RAM-muisti:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Western Digital 160GB Sata kiintolevy
Optinen asema (t):
LG DVD-ROM ja Liteon 20x DVD-RW
Asia / PSU:
Cooler Master asia ja Antec PSU
Jäähdytys:
2x Antec Tuulettimet
Network / Internet:
BT Laajakaista
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 19 kesäkuu 2008, 03:37
Rahoittajien ryhmän

Thanks for the replys kaverit. Sorry I didnt päivitys teitä kaikkia eilen. Kun sain osaksi minun DaDa toimisto eilen, näyttö wouldnt työtä kone. Ole varma, onko sen viallisen GPU tai mitä. Oli palattava minun tasainen niin wasn't auttaa isäni enää. Hän aikoo yrittää lisätä uuden kortin itselleen.

Todennäköisesti juuri tule täytyy saada uusi järjestelmä. Kiitos, että apua ja neuvoja!

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ram yhteensopivuus minun emolevy Petre CPUs, Emolevyt & RAM 2 25 Sep 2008 15:23
Yhteensopivuus addikti Rautatavaran Chat 1 5. Jan 2008 15:16
Tarvitsetko apua yhteensopivuus Thief Rautatavaran Chat 6 2. marraskuu 2007 21:36
Yhteensopivuus? williamson123456 CPUs, Emolevyt & RAM 2 17. Sep 2007 12:27
Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia? sirantonycartwright Rautatavaran Chat 9 5th Aug 2007 06:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.