![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minun isä on PC hänen toimistossaan, että ei toimi hyvin. Se pitää jäädytys ja yleensä tarvitsevat joitakin maintanence. Luulen, että hän vain vaatii jonkin verran enemmän RAM nopeuttamaan sovellusten asti. Sen koti rakennettu PC ja MoBo on melko ulos päivätty. Couldnt löytää kaikki sarjanumerot hallituksen muut kuin Intel PCI Aseta FW 82371EB F844YA93 SL 37M. Voiko joku neuvoa minulle, mitä RAM tämän hallituksen käyttötarkoituksiin. Onko syytä saada lisää RAM-muistia, vai pitäisikö minun vain heittää yhdessä uutta järjestelmää? Kuinka paljon uutta Mobo, suorittimen ja RAM-muistia maksaa? Ainoa asia, tämä kone on tehtävä se huomioon ohjelmien ja muiden Office-sovellusten siis kalliimpien kone ei tarvita - jotain halpaa ![]() Thanks in advance
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Todennäköisesti kyse on paljon helpompaa, ja luultavasti halvempaa pitkällä aikavälillä vain saada uusi järjestelmä, ja jos se vain on mentävä yksinkertainen, mitä voisi ehkä lyödä yhdessä alle £ 200
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Kuitenkin OP: voit suorittaa jotain Everest tai CPU-Z, joka kertoo, nykyinen tyyppi ja malli, joka on vähintään RAM ellei emolevy? There's no tapa kertoa siitä, että kuvaus.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos pojat. Otan tarkastella näihin ohjelmiin huomisaamuna, kun pääsen hänen toimistonsa ja I'll päivittää säiettä. Kiitos vastauksista
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vastauksena teidän muiden kysymyksen, £ 80 CPU, mobo ja RAM
| |||
| |||
| Thanks for the replys kaverit. Sorry I didnt päivitys teitä kaikkia eilen. Kun sain osaksi minun DaDa toimisto eilen, näyttö wouldnt työtä kone. Ole varma, onko sen viallisen GPU tai mitä. Oli palattava minun tasainen niin wasn't auttaa isäni enää. Hän aikoo yrittää lisätä uuden kortin itselleen. Todennäköisesti juuri tule täytyy saada uusi järjestelmä. Kiitos, että apua ja neuvoja!
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ram yhteensopivuus minun emolevy | Petre | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 25 Sep 2008 15:23 |
| Yhteensopivuus | addikti | Rautatavaran Chat | 1 | 5. Jan 2008 15:16 |
| Tarvitsetko apua yhteensopivuus | Thief | Rautatavaran Chat | 6 | 2. marraskuu 2007 21:36 |
| Yhteensopivuus? | williamson123456 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 17. Sep 2007 12:27 |
| Mobo: n PCI-E (16x) käydessä 8x, yhteensopivuus ja suorituskykyyn liittyviä ongelmia? | sirantonycartwright | Rautatavaran Chat | 9 | 5th Aug 2007 06:59 |
| Thread Tools | |
| |