mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Oude mobo's - RAM-compatibiliteit

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2008, 08:10
Donor Groep

Default Oude mobo's - RAM-compatibiliteit

Hoi, mijn vader heeft een pc in zijn kantoor dat werkt niet goed. Het houdt het vriespunt en is over het algemeen behoefte hebben aan enige onderhoud.

Ik denk dat hij gewoon moet wat meer RAM-geheugen te versnellen toepassingen up. Het is een huis gebouwd pc en de mobo is behoorlijk gedateerd uit. Couldnt enkele nummers op het bord, andere dan Intel PCI Stel FW 82371EB F844YA93 SL 37m.

Kan iemand mij adviseren wat RAM dit board gebruikt. Is het de moeite waard om het extra RAM-geheugen of moet ik gewoon gooien met een nieuw systeem? Hoeveel zou een nieuwe mobo, CPU en RAM kosten?

Het enige wat deze machine moet het doen met programma's en andere Office-toepassingen dus een high-end machine is niet nodig - iets goedkoop

Thanks in advance
Old 17 jun 2008, 08:29
Donor Groep

Het zal waarschijnlijk een stuk eenvoudiger en waarschijnlijk goedkoper op de lange termijn, tot net een nieuw systeem, en als het alleen moet gaan eenvoudige dingen die je kan waarschijnlijk een domino samen voor minder dan £ 200

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 17 jun 2008, 08:48
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thingie2 View Post
Het zal waarschijnlijk een stuk eenvoudiger en waarschijnlijk goedkoper op de lange termijn, tot net een nieuw systeem, en als het alleen moet gaan eenvoudige dingen die je kan waarschijnlijk een domino samen voor minder dan £ 200
Dat is waar.

Echter, het OP: kan je iets als Everest of CPU-Z dat zal u vertellen het huidige type en model van ten minste de RAM zo niet het moederbord? Er is geen manier om te vertellen van die beschrijving.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 17 jun 2008, 11:18
Donor Groep

Bedankt jongens. Ik neem een kijkje op deze programma's morgen toen ik naar zijn kantoor en ik zal het actualiseren van de draad. Bedankt voor de reacties
Old 19 juni 2008, 01:47
Donor Groep

In antwoord op uw andere vraag, ongeveer £ 80 voor CPU, mobo en RAM

Mijn Systeem: Custom Built v1.2

Processor (s):
Inter Dual Core E2160@3.02Ghz
Moederbord:
Asus P5PL2-E
RAM Geheugen:
2 x 1GB DDR2 533MHz PC4200
Graphics Card (s):
Nvidia Geforce 7600GS 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Western Digital 160GB Sata HDD
Optische Drive (s):
LG DVD-Rom en LiteOn 20x DVD-RW
Case / PSU:
Cooler Master Case and Antec PSU
Koeling:
2x Antec Fans
Netwerk / Internet:
BT Broadband
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931cw 19 "
Operating System (s):
XP Pro, Vista Ultimate, Ubuntu
Old 19 juni 2008, 03:37
Donor Groep

Bedankt voor de replys jongens. Sorry I didnt update u allen gisteren. Toen ik in mijn kantoor Vaders gisteren de monitor wouldnt werkzaamheden op de machine. Niet zeker of het een defecte GPU of wat. Had om terug te keren naar mijn flat zodat wasnt kunnen helpen mijn vader meer. Hij zal proberen om u een nieuwe kaart zelf.

Waarschijnlijk net ga hebben om een nieuw systeem. Bedankt voor het helpen en adviseren!

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ram compatibiliteit op mijn moederbord Petre CPUs, Moederborden & RAM 2 25e sep 2008 15:23
Compatibiliteit addict Algemeen Hardware Chat 1 De 5 januari 2008 15:16
Hulp nodig met compatibiliteit Dief Algemeen Hardware Chat 6 2nd Nov 2007 21:36
Compatibiliteit? williamson123456 CPUs, Moederborden & RAM 2 17e sep 2007 12:27
Mobo's PCI-E (16x) draait op 8x, compatibiliteit en prestaties? sirantonycartwright Algemeen Hardware Chat 9 De 5 augustus 2007 06:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.