![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, min far har en PC på kontoret som ikke fungerer svært godt. Den holder fryser og er generelt behov for noen maintanence. Jeg tror han bare trenger litt mer RAM til hastighet programmer opp. Sin hjemmeside innebygd PC og MoBo er pen ut datert. Couldnt finne serienummeret på brettet enn Intel PCI Set FW 82371EB F844YA93 SL 37M. Kan noen gi råd til meg om hva som RAM dette forumet bruker. Er det verdt å få mer RAM eller skal jeg bare kaste sammen et nytt system? Hvor mye ville en ny Mobo, CPU og RAM koste meg? Det eneste denne maskinen trenger å gjøre det på kontoen programmer og andre Office-programmer derfor et avansert maskin ikke er nødvendig - noe billig ![]() Takk på forhånd
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil trolig bli mye enklere, og trolig billigere i lengden å bare få et nytt system, og hvis det bare behov for å gå enkle ting du kan sannsynligvis banke en sammen for mindre enn kr 200
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Men OP: Kan du kjøre noe som Everest eller CPU-Z som forteller deg gjeldende type og modell minst RAM hvis ikke hovedkortet? Det er umulig å si fra at beskrivelsen.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk fyrene. Jeg tar en titt på disse programmene i morgen når jeg kommer til hans kontor og jeg skal oppdatere tråden. Takk for svar
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I svaret på ditt andre spørsmål om £ 80 for CPU, mobo og RAM
| |||
| |||
| Takk for replys folkens. Beklager at jeg gjorde ikke oppdatere dere går. Da jeg kom inn i min Dads kontor i går, monitoren wouldnt fungere på maskinen. Ikke sikker hvis en feil GPU eller hva. Måtte gå tilbake til min leilighet så var ikke i stand til å hjelpe pappa lenger. Han skal prøve å sette inn et nytt kort selv. Nok bare tar å få et nytt system. Takk for hjelp og råd!