![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een top vier moederbord maker zullen sterven, zegt MSI Ofwel Asus, Gigabyte, MSI of ECS zal bijten het stof, voorspelt MSI's Henry Lu We hebben al gezien Abit afrit het moederbord het bedrijfsleven, en Foxconn is ook begonnen af tot het personeel, maar MSI voorspelt dat er ook een groot ongeval op de bovenkant van het moederbord voedselketen in de komende drie jaar. Als de voorspelling komt waar, dan zou dit kunnen betekenen het einde van Asus, ECS, MSI of Gigabyte. Taiwanese tech-site DigiTimes meldt dat MSI de Vice President van producten, Henry Lu gemaakt van de vorderingen. Volgens de site, Lu zei dat "na de drie jaar, een van de top-vier beleidsmakers zullen moeten worden geëlimineerd uit de markt om voor de andere drie zijn om winstgevend te blijven." In de tussentijd Lu zei dat 'de makers waarschijnlijk zie moederbord overbrenging handhaven niveau of dalen lichtjes, "volgens de site. De top vier moederbord fabrikanten, volgens DigiTimes, zijn ASUSTeK Computer, Gigabyte Technology, Elite-groep Computer Systems (ECS) en Micro-Star International (MSI). Volgens de site, Lu zei dat een van de top vier 'zal wegvallen van de markt in de komende jaren, aangezien de beperkte uitbreiding van de markt niet in staat zal zijn om de groei van de vier giganten meer. " Volgens DigiTimes, Lu ook op gewezen dat laptops overbrengingen zijn nu overtreft die van de desktop-pc's, wat betekent dat er geen verdere uitbreiding van de desktop moederbord industrie. Het is vermeldenswaard dat er geen aanhalingstekens in het DigiTimes artikel, dat vermoedelijk betekent dat de aanhalingstekens zijn niet rechtstreeks afkomstig uit Lu, maar zijn in plaats van een samenvatting van wat hij zei. http://www.custompc.co.uk/news/60537...-says-msi.html triest keer inderdaad hebben in het verleden gebruikt alle m / b fabrikanten hierboven vermelde zou een trieste wereld als we verloren een ander
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| haha grappig dat ze zijn opgenomen asus en gigabyte, de beste fabrikanten. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ze beschikt echter niet over een Britse steun |
|
| |||
| |||
| maar ze hebben de (zeer dure) Maximus II en Striker II. en ik twijfel asus gaan. ze maken goede moederborden. en hebben ze meerdere platen in elke prijsklasse. Gigabyte hopelijk wont bijten het stof. i dont like MSI ... en met 1 computer we zijn met 2 msi borden. zodat ze kunnen failliet gaan een ding. de computer die ik nu een Asus P4B533-E mobo heeft gekregen natte herhaaldelijk en zijn nog steeds rond en werken (een beetje) geldboete |
|
| |||
| |||
| Welke hulp heb je nodig, ze bieden de bestuurders via het web en kunt u terugkeren naar een product waar u gekocht als het breekt ... |
|
| |||
| |||
| Ik heb nog nooit gehoord van ECS .. Zijn ze goed? |
|
| |||
| |||
| Niet alles moet het moederbord te worden teruggestuurd en niet alles kan worden vastgesteld via de drivers. TBH i cant remember wat mijn probleem was als ik had een asus moederbord maar ik herinner me alleen te kunnen krijgen van de steun voor laptop-moederborden die was f ****** nutteloos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GB en Asus zijn tegen elkaar in P45 vrij goed. Ik had een hekel aan een van hen het stof bijten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|