![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En topp fire hovedkort maker vil dø, sier MSI Enten Asus, Gigabyte, MSI og ECS vil bite støvet, spår MSI's Henry Lu Vi har allerede sett Abit avslutte hovedkort bedriften, og Foxconn har også startet legging av personalet, men MSI anslår at det kan også være en større havari på toppen av hovedkortet næringskjeden innen de neste tre årene. Hvis prediksjon kommer sant, så dette kan bety slutten på Asus, ECS, MSI og Gigabyte. Taiwanese tech site DigiTimes rapporterer at MSI er Vice President of produkter, Henry Lu gjort krav. Ifølge nettstedet, Lu sa at "etter tre år, ett av de topp-fire beslutningstakere må fjernes fra markedet for de tre andre å være lønnsomt. I mellomtiden Lu sa at "det gjør trolig se hovedkort forsendelser opprettholde nivå eller synke noe, ifølge nettstedet. Toppen fire hovedkort produsenter, ifølge DigiTimes, er ASUSTeK Computer, Gigabyte Technology, Elite gruppen Computer Systems (ECS) og Micro-Star International (MSI). Ifølge nettstedet, Lu sa at en av de fire ", vil slippe ut av markedet i løpet av de neste få år siden begrenset utvidelse av markedet vil ikke kunne støtte vekst av de fire gigantene noe mer". Ifølge DigiTimes, Lu også påpekt at laptopper forsendelser nå overgå de stasjonære PCer, noe som tyder på at det ikke vil være noen ytterligere utvidelse av desktop hovedkort industrien. Det er verdt å merke seg at det ikke er noen anførselstegn i DigiTimes artikkelen, som antagelig betyr at anførselstegn er ikke direkte hentet fra Lu, men er i stedet en oppsummering av hva han sa. http://www.custompc.co.uk/news/60537...-says-msi.html trist ganger faktisk har i det siste brukt alle m / b manufactorers nevnt ovenfor ville være en trist verden hvis vi mistet en annen
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| haha det morsomt at de inkluderte asus og gigabyte de beste produsentene. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| De dont har UK støtte |
|
| |||
| |||
| men de har (ekstremt dyre) Maksim II og Striker II. og jeg tviler asus går. de gjør gode hovedkort. og de har flere brett i hver prisklasse. gigabyte forhåpentligvis wont bite støvet. i dont like msi ... og i 1 datamaskinen vi har vært gjennom 2 msi boards. slik at de kan gå konkurs en ting til. datamaskinen som jeg nå har en Asus P4B533-E mobo som har blitt våt ved flere anledninger og fortsatt rundt og jobbe (litt) fine |
|
| |||
| |||
| Hvilken støtte har du trenger, de tilbyr drivere via nettet og du kan returnere noen produktet til der du kjøpte hvis den bryter ... |
|
| |||
| |||
| Jeg har aldri hørt om ECS .. Er de noe bra? |
|
| |||
| |||
| Ikke alt krever hovedkort som skal sendes tilbake, og alt kan ikke løst via drivere. tbh i cant huske hva problemet mitt var da jeg hadde en asus hovedkort, men jeg husker bare det å kunne få tak i støtte for bærbare hovedkort som ble f ****** ubrukelig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GB og Asus har som konkurrerer mot hverandre i P45 ganske godt. Jeg hater å se en av dem bite støvet.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows DVD Maker og Movie Maker ikke vil fungere. | Garigoun | Windows-operativsystemer | 0 | 9 oktober 2009 11:26 |
| Acer NTI CD Maker for filmaktige Lysbildevisning | rafianslove | Multimedia & Kodeker | 0 | 7 juni 2009 14:23 |
| HD4850 - Har Maker stoff | Katana | Kabinetter & Skjermer | 8 | 3 april 2009 18:23 |
| Hvordan avinstallerer jeg Windows Movie Maker? | Gabes | Multimedia & Kodeker | 3 | 31 desember 2008 13:42 |
| Windows Movie Maker. | ComputerGuy | Multimedia & Kodeker | 3 | 25 februar 2008 18:24 |
| Thread Tools | |
| |