![]() |
|
| |||
| |||
| Reading på en annen tråd at XP kan bare virke med en max 2 Ram og Vista 64bit kan bare virke med en max av 4 Ram. Men hva skjer hvis du har mer Ram at det operativsystemet sier det kan arbeide med? Jeg vet at hvis du gjorde ikke har nok ram PC ville kampen, men for mye Ram ville gjøre hva?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis si du setter 4gigs inn XP enn det vil bare bruke 3 slik den fjerde vilikke være å gjøre noe virkelig, bortsett fra å fylle en slot
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Så Xp kunne strekke til 3ggs deretter og kanskje Vista mai touch 4 ggs men alt over det er bare å gjøre noe annet enn å kaste bort penger?? Er det et operativsystem som kan håndtere / bruker mer RAM og hvis ikke hvorfor styrene har de ekstra spaltene eller er bare i tilfelle fremtidige oppgraderinger?? Prøver bare å forstå dette Takk |
|
| |||
| |||
| Linux kan bruke langt mer RAM og med en kombinasjon av Linux og mye RAM du har selv en stor server
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Hvordan kommer noen OS's kan ikke ha mye RAM? På Apple Store kan du sette ditt 16 GB RAM til en full-on supermac. Er det noe poeng i dette? Jeg har fortsatt læring, også. : P |
|
| |||
| |||
| Hvis du har lagt til for mye RAM da operativsystemet bare skulle plukke opp mengden RAM den kan håndtere. EG XP = Max 2GB RAM (Hvis du putter 3GB RAM i det ville bare synes å ha 2GB RAM installert) Jeg tror dvs rett likevel, men im ikke så sikker som im fortsatt læring også. |
|
| |||
| |||
| En mann fortalte at han har 8GB er RAM på sin PC og likevel går det med XP før at han hadde 4GB's. Fortsatt forvirret. |
|
| |||
| |||
| Å svare på basestasjonen spørsmålet ingenting hvis du putte mer RAM i enn OS kan bruke den gjør ingen skade, men det gjør ikke noe bra heller. Det er en måte å få Vista til å gjenkjenne hele 4GB hvis jeg finner det jeg skal legge det opp. |
|
| |||
| |||
| alt avhengig av hvilken versjon av XP / vista du snakker om. 32bit XP støtter ~ 3GB og ikke mer som det sparer noen adresse plass for I / o.PAE etc. .. 4GB er alt minnet en 32bit OS kan adresse. Du kan aktivere AWE / PAE men jeg ville ikke gå den ruten. Hvis du vil kjøre mer minne oppgradere til 64bit XP / Vista, Server 2003 Datacenter / enterprise. MacOS er som standard 64bit og adresse utover denne grensen, og selv over 16 GB sitert. Men hei du bare vil 640Kb minne; de var dager .... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE 8 er ikke støttet på dette operativsystemet | BreannaRice | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 19 juni 2009 02:35 |
| Favoritt Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12 mai 2008 14:20 |
| Nye operativsystemet store dagen er i nærheten! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 desember 2007 01:46 |
| Hva er den beste Linux OS (Operativsystem) er det? | nicene98 | Linux og alternative OS | 3 | 30 mars 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |