![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että Windows XP: n voi nähdä vain enintään 4 Gt RAM-muistia. Olen 8GB asentaa minun XP: ssä ja Se vain osoittaa, että olen 3,25 minun järjestelmän ominaisuudet En yritä muokkausta minun boot.ini-tiedostoa ja sivuani tiedoston, mutta se pysyy samana, mutta kun käynnistän minun tietokone se sanoi, että katso kaikki 8 Gt RAM aikana postitse voi noin auttaa minua |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oikeastaan se on Windows 32bit, että on vain 3,25, tarvitset 64bit XP tai 64bit Vista.
| |||
| |||
| kiitos mutta te dont tiedä mitään ohjelmisto, voit ohittaa 3,25 max koska minulla on xp 64 bit cd mutta i dont todella haluamme muodossa minun ajaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole mitään ohjelmistoja. Se on asia perussiementen binary aritmeettinen. A 32-bittinen järjestelmä ei voida käsitellä niin paljon RAM-muistia, ellei se ei käsitellä mitään muuta varten IO kuten HDDs ja näyttösovittimet.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm kiitos niin mitä minun pitäisi tehdä muiden kiinni RAM Minulla on tietokone. myydä sitä? |
|
| |||
| |||
| Onko mitään, se on hyödytön, joka 32bit PC. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, kuten edellä todettiin, se ei ole mahdollista tehdä 32-bittinen OS pääsy yli 4 Gt RAM-muistia> 2 ^ 32 = 4294967296 tavua = 4GB, siksi se on rajallinen, mutta 64-bittinen OS> 2 ^ 64 = 18.446.744.073.709.551.616 tavua = 17179869184 GB siten noin 17 miljardia GB on suurin määrä RAM kykenee kanssa asianmukaisesti programed 64-bittinen käyttöjärjestelmä, mutta tällä hetkellä (sikäli kuin tiedän) ei OS ohittaa tuetaan noin 128GB RAM-muistia, mutta suurin osa emolevyt osuma niiden rajoissa noin 8GB, mutta uuden X58-levyt, olen nähnyt muutaman tukea 24GB, mutta että sinun olisi tikkuja RAM kanssa 4GB kullakin.
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| XP x64 on kamala. Vista x64 on paljon parempi ja sillä on hyvin vähän yhteensopivuusongelmia.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Yea, Vista 64 on paljon parempi kuin XP-64. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ääni ei tule läpi molempien kanavien | AlanB | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 8. Jun 2009 14:48 |
| The G19 pelaamista näppäimistö on tulossa pian! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 2 | 7. Jan 2009 22:10 |
| Rate my: Coming Soon: setup. | xXPhenomXx | Rautatavaran Chat | 1 | 22. Sep 2008 20:06 |
| W00000000000t! sen kaikki yhteen | Cew27 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 29. Joulukuu 2007 05:09 |
| Kannettava tietokone ja torni tulossa tähän? | Hayley | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 26. lokakuu 2007 09:07 |
| Thread Tools | |
| |