![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat Windows XP kan alleen niet meer dan 4 GB RAM. Ik heb 8GB installeren op mijn XP en Het enige dat ik heb 3.25 in mijn systeem Eigenschappen Ik probeer het bewerken van mijn boot.ini-bestand en mijn pagina dossier, maar het blijven dezelfde, maar als ik mijn computer start hij zei dat hij alle 8 GB RAM tijdens de post kan iemand mij helpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eigenlijk is het Windows 32Bit dat kan alleen zie 3.25, moet je 64bit XP of Vista 64bit.
| |||
| |||
| thanks maar u dont know enige software die u langs de 3,25 max. want ik heb xp 64 bit cd but i dont echt wilt formatteren mijn drive |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen software. Het is een kwestie van elementaire binaire rekenkunde. Een 32-bits systeem kan niet pakken dat veel RAM, tenzij het gaat niet in op iets anders voor IO als HDDs en videokaarten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmm dank u dus wat moet ik doen met de andere stok ram heb ik in mijn computer. verkopen? |
|
| |||
| |||
| Doe wat, is het nutteloos in een 32bit PC. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, zoals reeds gezegd, het is niet mogelijk om een 32-bits besturingssysteem toegang tot meer dan 4 GB RAM-geheugen> 2 ^ 32 = 4.294.967.296 bytes = 4GB, dat is de reden waarom het is beperkt, maar een 64-bits OS> 2 ^ 64 = 18.446.744.073.709.551.616 bytes = 17179869184 GB dus ongeveer 17 miljard GB is de maximale hoeveelheid RAM staat met een goed geprogrammeerde 64-bits besturingssysteem, maar momenteel (voor zover ik weet) geen OS gaat verleden ondersteunende over 128GB RAM, maar het merendeel van de moederborden hit hun grenzen op ongeveer 8GB, maar de nieuwe X58 borden, ik heb een paar ondersteuning 24GB, maar voor dat je zou moeten stokjes met 4GB RAM-geheugen op elk.
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| XP x64 is verschrikkelijk. Vista x64 is een stuk beter en heeft zeer weinig onverenigbaarheden.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Ja, Vista, 64 is veel beter dan XP 64. |