mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPU, bundkort og RAM

Register

Overclocking Advise venligst - Core 2 Duo 2,80 GHz

Reply

Thread Tools
Old 6. juni 2009, 03:12
Ny Medlem Gruppen

Default Overclocking Advise venligst - Core 2 Duo 2,80 GHz

Jeg har følgende nybyggede system som jeg installerer Windows XP Pro Denne eftermiddag. Jeg er interesseret i lidt overclocking min CPU, men ikke til en risikabel plan. Enhver rådgivning om, hvad der begrænser jeg Overclock?

Tak

Intel ® Desktop Board DP45SG (SATA)
Core 2 Duo 2,80 Gz
2x 1024 Corsair DDR3
A-Power AK 800W 20 +4- pin ATX PSU w / SATA & PCIe
Western Digital 320 GB SATA HDD
9400 PNY Grafikkort
Old 6. juni 2009, 05:46
Donor-Gruppen

Default Overclocking Advise venligst - Core 2 Duo 2,80 GHz

Intet med at PSU.

Erstatte det for noget andet, så OC CPU.

Jeg vil gætte på du kan blive i stand til at få noget lignende 3.5GHz, men det er meget afhængige, bare holde en støt stigende de FSB, indtil den "rammer muren"

dvs. den ikke vil starte, eller det går ned, når du forsøger at køre et program eller spille dine spil eller lignende, så bare sænke den til, hvad der var stabil befoe og du er sorteret.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.