![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Olen uusi tällä foorumilla, joten oikea minulle, jos en tee jotain vikaa. Tähän mennessä olen ollut varsin kehittynyttä tietokoneen käyttäjä (rakennusten oma tietokone ja asioita, kuten että), mutta koska halusin OC minun prosessori Sain hieman juuttunut al info että i löytää mahtava net.: Rukoilla: Minulla on aika vanha juttu täällä käynnissä, ja mielestäni aivan hävettää antaa teille specs;): --------[ Yhteenveto ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------ Tietokone: User Name yur -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- OS Service Pack Service Pack 3 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Professional -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Tietokoneen nimi YUR-IKKUNAT (Yur Windows) Emolevy: System Memory 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Emolevy Nimi ASRock K7S41GX (2 PCI, 1 AGP, 1 AMR, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Emolevyn piirisarja SiS 741GX -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- CPU Type AMD Duron, 1612 MHz (12 x 134) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Communication Port Communications Port (COM1) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Communication Port ECP Printer Port (LPT1) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- BIOS-tyyppi AMI (10/18/06) Näyttö: Video Adapter NVIDIA GeForce4 MX 4000 (64 Mt) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Monitor Plug and Play Monitor [NoDB] (LAN080034211) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- 3D Accelerator NVIDIA GeForce4 MX 4000 Multimedia: Audio Adapter SiS 7012 Audio Device -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Varasto: SMART-kiintolevyjen tila OK -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Optinen asema PIONEER DVD-RW DVR-105 (DVD: 4x/2x/12x, CD: 16x/8x/32x DVD-RW) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Optinen asema SAMSUNG CD-R/RW SW-208B (8x/4x/32x CD-RW) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- IDE-ohjain SiS PCI IDE Controller -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Floppy Drive Floppy levykeasemaan -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Disk Drive ST320410A (20 Gt, 5400 RPM, Ultra-ATA/100) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Disk Drive IBM-DTLA-305040 (40 Gt, 5400 RPM, Ultra-ATA/100) Osiota: G: (NTFS) 39252 MB (24154 MB free) -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Input: Hiiri Microsoft PS / 2 Mouse -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------- Näppäimistö Standardi 101/102-näppäimistö tai Microsoft Natural PS / 2 Keyboard SiS 741GX Chipset - Host-PCI Bridge Oikea, luulisin et tarvitse kaikkia tämän info vain yksityiskohtaisempien ... Joten jos tarvitset lisätietoa (mustaeväkampela luulisin), kerro minulle, toivon, I'll find it ... ;) Toistaiseksi tein muutaman stressitestit (with OCCT), ja tulos oli hieman yllättävä. Oma CPU on yleensä käynnissä noin 35 °. Celsius, ja sen jälkeen, kun 10 minuuttia stressin se oli noin 37 tai 38 °. ja noin. tuntia myöhemmin se vielä oli. Ja sitten, foul kuin olin juuri astunut minun BIOS Setup-apuohjelma ja antoi ... Jotain (i ei voi saada sen nimi ...) 166 Mhz sijasta 133. Niin sitten olin käydessä 2Ghz, cuz i ei ole pienempi kerroin, ei stressitestien jälleen noin samat tulokset ... Tämän jälkeen i suoraan alensi Mhz jälleen 133, cuz En halua, että laitteisto saada vaurioitunut, ja olin varma, mitä tein oli oikeassa tai ei. Tänään sain tietää, että minulla ei ollut. Olen lukenut muutamia tekstiä noin overclocking yksi AMD Athlon 64, mutta en tiedä, onko al info että artikkeli koskee minua ja Duron ... Oikea, ensimmäinen tavoite on saada se 2Ghz kunnolla, niin saa nähdä whats seuraavaksi ... Joten jos te voisitte auttaa minua, että olin todella iloinen. Tnx! Yur Jos englanti ei ole oikein, olen pahoillani, olen Hollanti ... ;) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Athlon Xp kertomusten Duron? Help! | rb26dettr34 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 3. Jan 2008 14:55 |
| Overclocking | 4D (Fordy (Ford) Ollie | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 13. marraskuu 2007 09:58 |
| Overclocking? Mikä se on? | mxmad32 | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 29. Sep 2007 05:22 |
| Overclocking | mrdaveyk | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 15 Sep 2007 10:00 |
| Mikä on overclocking? | Jade | Rautatavaran Chat | 11 | 17th Mar 2007 11:35 |
| Thread Tools | |
| |