![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ylikellotettu minun Pentium 4 516 CPU alk. 2,93 GHz 3.41GHZ ja olin pelissä BioShock ja huomasin 1cm x 1cm musta ruutu näkyviin noin 30secs on jotain, jotta tilanne ei toistuisi muista alas-kellotus ex. (lisääminen jännite ehkä (ja jos olen, miten paljon)) ja olen vahingoittaa järjestelmään? ![]() PS (My OC CPU idles on 54C ja kantavuus se on 60C) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Piikin temp näet on lähellä Thermal shutdown temp suorittimen. Mielestäni se on noin 68C, joten on tad huolestuttava, vaikka sen ei pitäisi tuottaa esineitä itse. Mitä jännite Käytätkö oman oC? P4: n on yleensä hyvä noin 1,35-1.4V (tarkista Intelin sivuston olla varma, koska on tärkeää nämä luvut eivät mene minun muisti). Koska on 90nm perustuu suorittimen se vaatii melko vähän mehun varastossa.
|
| |||
| |||
| 1,36-1.37v |