vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Overclocking CPU esineitä

Reply

Thread Tools
Old 7 joulukuu 2007, 22:51
Jäsen

Olen ylikellotettu minun Pentium 4 516 CPU alk. 2,93 GHz 3.41GHZ ja olin pelissä BioShock ja huomasin 1cm x 1cm musta ruutu näkyviin noin 30secs on jotain, jotta tilanne ei toistuisi muista alas-kellotus ex. (lisääminen jännite ehkä (ja jos olen, miten paljon)) ja olen vahingoittaa järjestelmään?

PS (My OC CPU idles on 54C ja kantavuus se on 60C)
Old 7 joulukuu 2007, 23:52
Rahoittajien ryhmän

Piikin temp näet on lähellä Thermal shutdown temp suorittimen. Mielestäni se on noin 68C, joten on tad huolestuttava, vaikka sen ei pitäisi tuottaa esineitä itse.

Mitä jännite Käytätkö oman oC? P4: n on yleensä hyvä noin 1,35-1.4V (tarkista Intelin sivuston olla varma, koska on tärkeää nämä luvut eivät mene minun muisti). Koska on 90nm perustuu suorittimen se vaatii melko vähän mehun varastossa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 8 joulukuu 2007, 08:30
Jäsen

1,36-1.37v
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.