Overklokken CPU Artifacts De piek temp je ziet is in de buurt van de thermische shutdown temp voor je cpu. Ik denk dat het rond de 68C, dus dat is een beetje verontrustend, hoewel het niet mag artefacten produceren zelf.
Wat bent u spanning loopt voor uw oc? P4's zijn over het algemeen goed voor ongeveer 1,35-1.4V (zie Intel site om zeker te zijn, gezien het belang van deze cijfers gaan niet op mijn geheugen). Vanwege te worden op basis van uw 90nm cpu vereist nogal wat sap op voorraad.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus
Mijn Systeem: Zoomy Processor (s): E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v | Moederbord: Asus P5K Premium | RAM Geheugen: 2GB Dominator 8500 | Graphics Card (s): BFG 8800GT | Sound Card: Xfi Extremegamer | Hard Drive (s): 3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag | Optische Drive (s): LG GGC H20L | Case / PSU: Enermax 720w | Koeling: AC7 | Netwerk / Internet:
| Monitor (s): 245 ter, 931B (Samsung) | Operating System (s): Vista 32P | |