vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > CPUs, Emolevyt & RAM

Register

Overclocking-ja lämmöntuotantoon.

Reply

Thread Tools
Old 28. toukokuuta 2008 16:03
Jäsen

Default Overclocking-ja lämmöntuotantoon.

Olen tällä hetkellä käytät Intel Celeron 2.00GHz socket 478-prosessori.

se on edelleen sai varastossa heatsink, ja hasn't on poistettu tai pelataan noin kanssa, joten sen vain, koska se tuli ulos tehtaalta

Olen tällä hetkellä overclocking on 2.30Ghz ensimmäinen overclock, että asia on, kuinka pitkälle tehdä te ajatella saisin turvallisesti varastossa jäähdytyslevy ja jäähdytin, haluan vain puristaa lisää mehu pois tästä, kun on 2.00GHz kun ideling , että lämpötila laski noin 39 - 40 C ehkä enemmän, kun Kokonaispistemäärä se menee koko matkan takaisin alas ennen overclocking temps 39-40 C, mikä olisi max suositella tempurature i pitäisi mennä jopa, Max Voisin koskaan saada temp jopa varastossa nopeus oli 47 C, mutta thats koska CPU tuuletin on aina täydellä nopeudella.

ja voi joku kertoa minulle, mitä on CPU: drachm suhde, en ole varma, mitä tämä kaikki answears:

vaihtoehtoja minulla on jotain tällaista:

1.00:1.00
1.00:1.33
1.00:1.66

kaikki info olisi suuri kiitos.

Voisiko joku kertoa minulle, mitä turvallisen overclock olisi, ja mitä pitäisi olla max temp olla, että ikä tämän prosessorin, i vielä halua tätä hieman kauemmin sen kanssa.

jos on lisätietoja Haluan kertoa teille sitten vain kysyä
Old 28. toukokuuta 2008 17:13
Rahoittajien ryhmän

Jätä DRAM suhde yksin, jos olet ihmisarvoisen RAM-muistia.

Max temp? Öh, you're on Celeron, olet hyvä, noin 65-70C max kuormitus. Joten sinulla on aikaa mennä. The kivaa talousarvion CPUs on ne on korkea kerrannaisvaikutuksiin, voit OC hyvin, mutta on taipumus olla hyvin suvaitsevaisia jännitteen ja joskus FSB muutoksia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29. toukokuuta 2008 00:30
Jäsen

kukaan voi suositella, mitä minun pitäisi asettaa se myös Ghz, voin tehdä mitä multiplyer tulee jälkeenpäin, on vain saatava tietää, mitä ihmiset ajattelevat, kuten ehkä tiedätte, kuinka paljon enemmän lämpöä se voi tarkistaa, aion yrittää ja pitää se menee yli 55 C.

tällä hetkellä 20 * 115 = 2300Mhz - 2.30Ghz
Old 29. toukokuuta 2008 00:34
Jäsen

Olen myös yksi DDR 256MB PC2100 muistia, joita Samsung ja toinen DDR 512MB PC3200 muistia tekemät Nanya

ok im käyttämällä nopeus tuulettimen pitäisi näyttää? tempuratures.

on 3 sarjaa temps, tiedän mitä kaksi, tiedän mitä kaksi ensimmäistä ovat, mutta mikä on 3rd, sen erittäin korkea:

temp 1: 40C - Emolevy temp
temp 2: 42C - CPU temp
temp 3: 91C - tuntematon

se osoittaa minun HDD temp sekä 39c

ja myös näyttää secpnd temp 1 44 C

whats korkean temp 3 vaikka?
Old 29. toukokuuta 2008 03:14
Administrator Group

Threads sulautunut, älä aloita mitkä ovat pääosin päällekkäisiä aiheita.

Kiitos.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29. toukokuuta 2008 05:14
Rahoittajien ryhmän

Luultavasti roskaa temp antama Speedfan tai mitä käytät. Niin kauan kuin suorittimen lämpötila on OK ei hätää.

Alkuun se 10mhz joka kerta, uudelleenkäynnistä, varmista, että se joutuu Windows. Kun luulet sen vakaa, suorita jotain vaativa kuten pelin tai Prime95 varmistaa. Jos se ei saa jäätyä, Congrats.

Olen huolissani, vaikka sinulle RAM-muistia. PC2100 runs at 266mhz, joten se on vain mitoitettu 133mhz annetun Northbridge. Mikä tarkoittaa sitä, olet jo painamalla sitä melko paljon, etenkin jos DRAM-suhde on korkea. On epätodennäköistä, saat paljon kauempana - Haluan sijoittaa vähintään 1GB kiinni hyvän PC3200, niin olet hyvä jopa 400MHz.

Koska lämmön, se ei nouse merkittävästi, ellei sinua kasvattamaan jännitettä. Mutta kuten sanoin, kaikki "reikiä", sinun joutuvat todennäköisesti olla RAM kävi rajansa, ei suorittimen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 29. toukokuuta 2008 10:18
Jäsen

no i on lähtenyt minun DRAM suhde yksinään i dont ymmärtää tarkasti, mitä ja kuinka pitkälle se voi mennä, Näyttää investoimaan on 1GB kiinni pareittain minun 512MB moduuli on jo olemassa, joku sai yhden myyntiin?

kiittää neuvoja OCing, kuinka pitkälle on mielestäsi 256MB moduuli mennä luulet sen mennä? 2.50Ghz joten 25%: n kasvua, koska unohdin, että yksi minun tikkuja RAM oli hidasta, oho lol, ne kaikki näyttävät edelleen käynnissä hyvin.

i havent löydy minun BIOS näyttää, että voin muuttaa jännitteet, haluan saada kaiken irti minun RAM, tiedän, että useimmat BIOS automaticully mene turvallinen asetus RAM
Old 29. toukokuuta 2008 10:21
Jäsen

Onko kellään mitään käsitystä, mitä voisin tehdä vanha PSU fan, i vetänyt sen pois sieltä, sen sai ole lopussa, koska se oli juotettu ja se sai vain 2 kaapeleita.

ketään, joka voisi auttaa ja kertoa minulle, jos se on mahdollista käyttää sitä tuuletin puhaltaa vuonna olisi hyvä.
Old 29. toukokuuta 2008 22:35
Rahoittajien ryhmän

Älä koskaan avaa PSU! Se on todennäköisesti tappaa sinut - tosissaan, kondensaattorit sen poikaset aivosi pihalle.

Olet jo työntämällä se FSB viisasta epäilen voit viedä sitä paljon pidemmälle, mutta voit kokeilla, jos haluat. Saatat antaa muuttuviin että DRAM-suhde 1:1 kuvan niin et Loitonnetaan RAM mitään vaikeampaa kuin suorittimen.

Mitä tuulettimen epätodennäköistä, ellei sinulla joitakin sähkötekniikka tausta saada se toimimaan jonkinlaisena Molex käsitellä. Luulen, se oli liitetty kautta jotain proprietary.
Old 30. toukokuuta 2008 00:30
Jäsen

Ooops shouldnt ja avasi sen lol. se hadnt ollut kytkettynä vähintään kuukausi ja puoli
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Sapphire ATI 4870 1GB Heat Numero dsaliba Graphics Cards & Näytöt 3 25 syyskuu 2009 13:40
Miksi laptop lämmittää paljon? hitman0042 Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 3. joulukuu 2008 09:39
Suorittimen lämpö Aners92 CPUs, Emolevyt & RAM 1 21. Jan 2008 15:24
Lämpö koetin louhmaylin CPUs, Emolevyt & RAM 5 9. Jan 2008 19:11
Jäähdytyselementti haltija ghbnic CPUs, Emolevyt & RAM 4 31. Joulukuu 2007 16:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.