![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben momenteel met een Intel Celeron 2.00GHz socket 478 processor. het is nog steeds kreeg een voorraad heatsink, en hasnt zijn verwijderd of afgespeeld rond met, dus zijn net zoals het kwam uit de fabriek Ik ben momenteel overklokken 2.30Ghz mijn eerste overclock, het ding is, hoe ver ga jullie denk ik veilig kon krijgen op voorraad koellichaam en koeler, ik wil gewoon wat meer sap uit persen van deze, wanneer ze zich op 2.00GHz wanneer ideling , de temperatuur daalde tot ongeveer 39 tot 40 C misschien meer, toen overclocked het gaat helemaal terug naar pre-overklokken temps 39-40 C, wat zou de max aanbevelen tempurature Ik zou omhoog gaan worden, kon ik de max ooit de temperatuur tot op voorraad snelheid was 47 C, maar thats omdat de CPU-ventilator is altijd op volle snelheid. en kan iemand mij vertellen wat een CPU: Dram-ratio, ik ben niet zeker wat dit is een answears: de opties die het geeft mij zijn iets als dit: 1.00:1.00 1.00:1.33 1.00:1.66 alle info zou geweldig zijn dank. aub kan iemand mij vertellen wat een veilige overclock zou zijn, en wat moet de max. temp zijn, want de leeftijd van deze processor heb ik nog wil hebben dit voor een wat langer mee. indien er sprake is van meer informatie zou ik dan vertel je gewoon vragen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laat de DRAM ratio alleen als je fatsoenlijk RAM. Max temp? Uh, ben je op een Celeron, je bent goed voor ongeveer 65-70C max load. Dus je hebt een tijdje te gaan. Het aardige ding over begroting CPU's is dat ze een hoge multipliers, waardoor je OC goed, maar zijn meestal niet erg tolerant ten opzichte van spanning en soms FSB veranderingen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| kan iemand adviseren wat ik moet instellen in GHz, kan ik het werk wat de multiplyer zal worden daarna moet gewoon weten wat mensen denken, zoals u wellicht weet, hoe veel meer warmte het kan controleren, ben ik gaan proberen en houd het uit te gaan boven de 55 C. momenteel vastgesteld op 20 * 115 = 2300MHz - 2.30Ghz |
|
| |||
| |||
| Ik heb ook een 256mb PC2100 DDR RAM-geheugen van Samsung en een tweede DDR 512MB PC3200 RAM-geheugen van Nanya ok im using snelheid ventilator aan mijn tempuratures tonen. er 3 sets van temps, ik weet wat twee zijn, ik weet wat de eerste twee zijn, maar wat is de 3e, zijn extreem hoog: temp 1: 40C - Moederbord temp Temp 2: 42C - CPU temp temp 3: 91C - onbekend toont mijn HDD temp en 39C en toont ook een secpnd temp 1 bij 44C whats de hoge temp 3 al? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Threads samengevoegd, please don't start in wezen onderwerpen dupliceren.
| |||
| |||
| Waarschijnlijk sommige rommel temp gegeven door Speedfan of wat u gebruikt. Zolang uw CPU temp OK is maak je geen zorgen. Tot het door 10MHz elke keer opnieuw opstarten, controleert u of het wordt in Windows. Zodra u denkt dat u het stabiel, lopen iets veeleisender als een spelletje of Prime95 om er zeker van. Als het niet bevriezen, congrats. Ik maak me zorgen, hoewel, over uw RAM-geheugen. PC2100 loopt op 266MHz, dus het is alleen beoordeeld op 133MHz op de northbridge. Dat betekent dat je al te drukken is het vrij ver, vooral als uw DRAM ratio hoog is. Het is onwaarschijnlijk dat je veel verder komen - ik zou investeren in ten minste een 1GB stick van goede PC3200, dan ben je goed tot 400MHz. Wat voor warmte, die niet zullen stijgen aanzienlijk, tenzij u start met het verhogen van de spanning. Maar zoals ik al zei, geen "gaten" je tegenkomt zijn waarschijnlijk uw RAM-geheugen slaat haar grenzen, niet je CPU.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Nee, ik heb mijn DRAM ratio alleen gelaten als i dont precies begrijpen wat de voor en hoe ver hij kon gaan, lookin om te investeren in een 1GB stick op te koppelen met mijn 512mb module al daar, iedereen kreeg een te koop? bedankt het advies over OCing, hoe ver denkt u dat de 256mb module gaan denk je dat gaan? 2.50GHz dus een stijging van 25% omdat ik vergat dat een van mijn stokken van RAM was traag, oops lol, het allemaal nog lijkt te draaien prima. i havent gevonden ergens op mijn BIOS aan te tonen dat ik voltages kan veranderen, ik wil het beste uit mijn RAM-geheugen krijgen, ik weet dat de meeste BIOS automaticully gaan naar een veilige omgeving voor het RAM-geheugen |
|
| |||
| |||
| Heeft iemand enig idee wat ik kon doen met een oude PSU fan, ik trok het er uit, haar kreeg geen eind zoals het was in gesoldeerd en haar kreeg slechts 2 kabels. iedereen die kan helpen en mij vertellen of het mogelijk is om te gebruiken als een fan op te blazen in het goed zou zijn. |
|
| |||
| |||
| Open nooit een PSU! Het is waarschijnlijk je vermoorden - serieus, de condensatoren in de bak zal er je kop eraf. U bent reeds duwen FSB verstandig, betwijfel ik of je in staat zijn om het veel verder te duwen, maar je kunt proberen als je wilt. Je zou kunnen veranderen dat DRAM ratio op 1:1 een schot, zodat je niet het RAM elke harder dan je CPU te duwen. Wat betreft de fan, onwaarschijnlijk tenzij je hebt een elektrotechnische achtergrond om het te krijgen werken als een soort Molex deal. Ik neem het was aangesloten via iets eigen.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| ooops van shouldnt geopend lol. het hadnt zijn aangesloten ten minste een maand en een half |