![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, jeg har ramt at muren med RAM problem, kan det tage et par sekunder for at skifte mellem Firefox og iTunes, som betyder, at der et problem med RAM korrekt? Den eneste grund til jeg belive det er fordi, med 704mb ram avilable til det system, det skal skifte ret hurtigt espically hvis Thats alle jeg har åben. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Usandsynligt, at det ville være den slags sker med RAM, men det er muligt. Normalt vil du bare have et problem med det at starte Windows eller frysning.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hummm jeg gjorde ikke vide, så jeg købte det tilbage til 2.30Ghz, theres en anden mulighed, men når jeg deaktivere auto ur kontrollere det skjuler det, noget i retning af DRAM frequencie og giver muligheder for: 100mhz 133mhz 166mhz af SPD Jeg synes, det var, men til overclock jeg skal slå denne, dens forvirrende dets en Phønix bios hvis nogen ved, hvad im på ca. |
|
| |||
| |||
| kan nogen anbefale en sutible overclock for mig, fra oplysningerne i denne tråd? Jeg ønsker, at den skal være stabil, men være så hurtig som den billige røv ram vil lad mig tak på forhånd |
|
| |||
| |||
| Den eneste måde at vide, er at holde skubbe det indtil den er ustabil og derefter tilbage fra.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ok, er der noget software, som tillader mig at oprette en log over mine præstationer, så jeg kan sammenligne, hvor det ikke var overclocked at være overclocked? |
|
| |||
| |||
| 3DMark'll gøre det, bare køre CPU-test.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ok så ive nået et punkt, hvor det nu reachs indefrysning mislykkedes det at starte på 2.7Ghz, gjorde boot når CPU: DRAM ratio blev ændret til 1.33:1.00 men jeg følte, det var langsommere, så er taget ned til 2.62Ghz, og forholdet bringes tilbage til 1.00:1.00, jeg belived mislykkedes det at starte på grund af mangel på volt, men kan ikke finde nogen når at ændre dette, det er blevet taget ned til 2.62Ghz becaus jeg ved det ikke på sin meget grænse her er nogle info. --------[ EVEREST Ultimate Edition ]------------------------------------- ----------------------------------------------- Version EVEREST v4.50.1330 Benchmark Modul 2.3.224.0 Homepage http://www.lavalys.com/ Rapporttype Rapport Wizard Computer MATT_PC (Matthews Soveværelse) Generator Matthew Operativsystem Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP Retail) Dato 2008-06-03 Time 23:19 --------[ Overclock ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------- CPU Egenskaber: CPU Type Intel Celeron CPU Alias Northwood-128 CPU Stepping D1 Engineering Sample nr. CPUID CPU Navn Intel (R) Celeron (R) CPU 2.00GHz CPUID Revision 00000F29h CPU Hastighed: CPU Clock 2619,9 MHz (original: 2000,0 MHz, overclock: 31%) CPU Multiplikator 20x CPU FSB 131,0 MHz (original: 100 MHz, overclock: 31%) CPU Cache: L1 Trace Cache 12k Instruktioner L1 Data Cache [TRIAL VERSION] L2 Cache 128 KB (On-Die, ECC, ATC, Full-Speed) Bundkort Egenskaber: Bundkort ID 04/28/2003-SiS-650GX-6A6IXAWIC-00 Bundkort Navn AOpen MX46-533 Max/MX46-533V/MX46-LS (V) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video, LAN) Chipset Egenskaber: Bundkort Chipset SiS 650 Memory tider 2.5-3-3-6 (CL-RCD-RP-RAS) DIMM1: Samsung M3 68L3223ETN-CB0 256 MB PC2100 DDR SDRAM (2.5-3-3-6 @ 133 MHz) (2.0-2-2-5 @ 100 MHz) DIMM2: Nanya M2Y51264DS88B1G-5T [TRIAL VERSION] BIOS Egenskaber: System BIOS Dato 04/28/03 Video BIOS Dato 09/19/02 Award BIOS Type Phoenix-Award BIOS v6.00PG Award BIOS Message MX46U2-CN R1.06TR Apr.28.2003 AOpen Inc. RM plc DMI BIOS Version 6.00 PG Grafik Processor Egenskaber: Video Adapter SiS 315 Integrated GPU Kode Navn 315IGP (Integreret 1039 / 6325, Rev 00) GPU Clock 165 MHz Memory Clock 134 MHz også bruge dette til at vise hvad jeg tryed at gøre, var du geekbench at vise, hvad min CPU var som på hvert overclock: http://browse.geekbench.ca/geekbench...rmance/62143/4 |
|
| |||
| |||
| Ser godt ud. Hvilken spænding er du på nu?
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen idé om, i cant finde nogen steder, der vil lade mig ændre det, er spændingen til CPU kaldet CPU kerne fordi Everest fortæller mig 1.50V |