![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Uskon osuma, että seinän RAM ongelma, se voi kestää muutaman sekunnin vaihtaa firefox ja itunes, se tarkoittaa, että siellä ongelma RAM oikein? ainoa syy i belive tämä on sillä 704mb muistia avilable tätä järjestelmää pitäisi siirtyä melko nopeasti espically jos thats kaikki, mitä minulla on auki. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Epätodennäköistä olisi, että tällaista tapahtuu RAM, mutta se on mahdollista. Yleensä, sinun on vain yksi ongelma, se käynnistetään Windows tai jäädyttämällä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hummm i didnt tiedä, joten ostin sen takaisin alas 2.30Ghz, Theres toinen vaihtoehto, mutta kun i poistaa automaattinen kellon valvonta se kätkee sen, jotain drachm frequencie ja antaa vaihtoehtoja: 100mhz 133mhz 166mhz jonka spd Mielestäni se oli, että vaan overclock i on pois, sen sekava A phonix bios jos joku tietää, mitä im noin. |
|
| |||
| |||
| Voiko kukaan suositella sutible overclock minulle olevien tietojen perusteella tämän säikeen? haluan sen olevan pysyvä, mutta yhtä nopeasti kuin halpa ass ram antaa minulle kiitos etukäteen |
|
| |||
| |||
| Ainoa tapa tietää on pitää ajaa sitä, kunnes se on epävakaa, ja sitten takaisin pois päältä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ok, onko olemassa mitään ohjelmisto, jonka avulla minun luoda lokin minun suorituskykyä niin en voi vertailla, kun ei ollut Kokonaispistemäärä niiden kokonaisuudesta? |
|
| |||
| |||
| 3DMark'll tehdä sen vain suorittaa CPU testissä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| ok niin ive saavuttaneet pisteen, jossa se nyt reachs jäädyttäminen se ei käynnisty klo 2.7Ghz, ei käynnisty, kun CPU: DRAM-suhde oli muuttunut 1.33:1.00 mutta tunsin se oli hitaampi, joten sen on otettu alas 2.62Ghz, ja suhde lykätty 1.00:1.00, i belived se ei käynnisty takia volttia mutta löydä jos muuttaa, se on alaspäin 2.62Ghz becaus Tiedän sen ei sen hyvin raja tässä on jonkin verran tietoa. --------[ EVEREST Ultimate Edition ]------------------------------------- ----------------------------------------------- Versio EVEREST v4.50.1330 Vertailuindeksi Moduuli 2.3.224.0 Kotisivu http://www.lavalys.com/ Raportin tyyppi Raportti Wizard Tietokone MATT_PC (Matthews Bedroom) Generaattori Matthew Käyttöjärjestelmä Microsoft Windows XP Professional Edition 5.1.2600 (WinXP Retail) Päiväys 2008-06-03 Aika 23:19 --------[ Overclock ]--------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------- CPU Ominaisuudet: CPU Type Intel Celeron CPU Alias Northwood-128 CPU Stepping D1 Engineering Näyte nro CPUID CPU nimi Intel (R) Celeron (R) CPU 2.00GHz CPUID Versio 00000F29h CPU Speed: CPU Clock 2619,9 MHz (alkuperäinen: 2000,0 MHz, overclock: 31%) CPU Multiplier 20x CPU FSB 131,0 MHz (alkuperäinen: 100 MHz, overclock: 31%) CPU Cache: L1 Trace Cache 12K Ohjeet L1 Data Cache [TRIAL VERSION] L2-välimuisti 128 kB (On-Die, ECC, ATC, Full-Speed) Emolevy Ominaisuudet: Emolevyn tunnus 04/28/2003-SiS-650GX-6A6IXAWIC-00 Emolevy Nimi Aopen MX46-533 Max/MX46-533V/MX46-LS (V) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 DIMM, Audio, Video, LAN) Chipset Ominaisuudet: Emolevyn piirisarja SiS 650 Muisti ajoitus 2.5-3-3-6 (CL-RCD-RP-RAS) DIMM1: Samsung M3 68L3223ETN-CB0 256 MB PC2100 DDR SDRAM (2.5-3-3-6 @ 133 MHz) (2.0-2-2-5 @ 100 MHz) DIMM2: Nanya M2Y51264DS88B1G-5T [TRIAL VERSION] BIOS-ominaisuudet: Järjestelmän BIOS Päiväys 04/28/03 Video BIOS Date 09/19/02 Award BIOS Type Phoenix-Award BIOS v6.00PG Award BIOS Message MX46U2-CN R1.06TR Apr.28.2003 Aopen Inc. RM plc DMI BIOS-versio 6.00 PG Graphics Processor Ominaisuudet: Video-sovitin SiS 315 Yhdennetty GPU Code Name 315IGP (Integrated 1039 / 6325, Rev 00) GPU Kello 165 MHz Memory Clock 134 MHz myös käyttää osoittamaan, mitä i tryed tehdä te geekbench näyttää mitä CPU oli kuin kussakin overclock: http://browse.geekbench.ca/geekbench...rmance/62143/4 |
|
| |||
| |||
| Näyttää hyvältä. Mitä jännite Oletko nyt?
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole aavistustakaan, i cant löytää kaikkialta, jotka haluaisin muuttaa sitä, on syöttöjännite suoritintehon kutsutaan suorittimen ydin koska Everest kertoo minulle 1.50V |