![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, jeg tror, at min computer er endeligt stabilt så jeg tænker på OC'ing. Jeg behøver ikke at OC, jeg vil bare også. Jeg ønsker at lære. Jeg har et ret anstændigt (jeg tror) link til en vejledning om, hvordan man gør det, jeg bare at vide, om nogle af de pro's og ulemper ved at gøre det. Også, skal jeg OC mit vid-kort? Fortæl mig nogle skrækhistorier om en OC gået dårligt. Fortæl mig, hvor stort det er at OC. Fortæl mig hvad man skal passe på. Del dine erfaringer tak. Jeg har en nVidia 790i Ultra, der angiveligt har til formål at overclock, og en q9450 processor. Jeg har glemt mit CPU coller mærke, men da jeg fik det, folk her sagde, at det var et nydeligt anstændigt en. Jeg synes det er en Zalman? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken RAM har du? Min simple guide til OCing, ikke går over 1.3625v på CPU, hæve FSB til 450 (8 multi), lavere RAM devider, se, om det vil post (3.6Ghz effektiv) Værste thiing, der nogensinde er sket for mig er nødt til at nulstille FMO'er lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg har 8GB's of ddr3 ram kører på 1333MHz FSB. (patriot). Jeg havde til lidt overclock RAM fra fabrikken specs til engang få computeren til at starte op lol. |
|
| |||
| |||
| Jeg har været OCing siden de dage i AMD K6's og jeg har aldrig brændt noget ud eller aflivet noget. Værste, der er sket, er jeg nødt til at poppe ud af batteriet 'Årsag Der blev ikke CMOS jumpere. lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Core 2 Duo Vs Quad | Razer | CPU, bundkort og RAM | 5 | 28 September 2009 21:40 |
| Overclocking min Intel Core 2 Quad Rig - Hvad gør jeg nu? | phillipbooker08 | CPU, bundkort og RAM | 0 | 11th May 2009 16:44 |
| Intel Core 2 Duo E8500 v Intel Core 2 Quad Q9650 v Intel Core i7 920 v Intel Core i7 940 | sajasio | CPU, bundkort og RAM | 5 | 2 marts 2009 23:00 |
| EVGA 790i Ultra blackperl eller XFX 790i Ultra | David magt | CPU, bundkort og RAM | 10 | 21. maj 2008 14:44 |
| Intel Core 2 Quad | Cew27 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 2 januar 2008 13:22 |
| Thread Tools | |
| |