![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ik denk dat mijn computer is eindelijk stabiel dus ik denk aan OC'ing. Ik hoef niet te OC, ik wil ook. Ik wil om te leren. Ik heb een vrij fatsoenlijk (denk ik) link naar een handleiding over hoe dit te doen, ik ben gewoon benieuwd naar enkele van de pro's en contra's van doen. Ook moet ik mijn OC vid kaarten? Vertel me wat horror verhalen van een OC gone bad. Vertel me hoe geweldig het is om de georganiseerde criminaliteit. Vertel me wat ik moet oppassen. Deel uw ervaringen graag. Ik heb een nVidia 790i Ultra dat is zogenaamd bedoeld om overklokken, en een q9450 processor. Ik vergeet mijn CPU coller merk, maar als ik heb het, de mensen hier al zei was het een mooie een waardig. Ik denk dat het een Zalman? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat RAM heb je? Mijn eenvoudige gids voor OCing, niet verder gaan dan 1.3625v op cpu, verhoging van de FSB op 450 (8 multi), lagere RAM devider, kijken of het bericht (3.6Ghz effectieve) Slechtste thiing dat ooit gebeurd is voor mij moest resetten CMOS lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik heb 8GB's van DDR3 RAM draait op 1333MHz FSB. (patriot). Ik moest iets overklokken het RAM van de fabriek specs tot zelfs de computer op te starten lol. |
|
| |||
| |||
| I've been OCing sinds de dagen van de AMD K6's en ik heb nooit iets verbrand of gedood niets. Ergste is dat gebeurd is, is Ik moest pop uit de batterij, want er waren geen CMOS jumpers. lol. |