![]() |
|
|
|||
|
|||
|
3 jaar geleden kocht ik een eMachines met een 3,06 GHz P4 519cpu, 1 / 2 gig
PC 2700 ram, 160 gig HD en DVD brander. De loop der tijd heb ik een upgrade naar dual 160 GB SATA harde schijven, een nieuw mobo (Intel 945gcpe), en 2 optredens 533MHz DDR2 RAM. Nu ik ga naar de cpu, en vroeg me af hoeveel meer performance zou ik van een Intel Pentium dual core e2200 (2,0 GHz 1 MB cache). Ik heb geprobeerd Toms hardware-pagina, maar kan geen vergelijking tussen de twee. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sla de 'dual cores "en ga rechtdoor naar de" Core 2 duo's'
|
|||
|
|||
|
Ik zou normaal gesproken mee eens, behalve ik ben op een zeer beperkt budget (minder dan 100 dollar).
Dus het zal wel een Celeron dc e1200 of 2,0 GHz e2180. Ik ben niet mee bezig te intensief werk, maar een waardig vervanger voor de p4 519 "hoogoven" thats daar nu. Zou een Celeron dc geven prestaties ten minste op gelijke voet met mijn p4? |
|
|
|||
|
|||
|
Celerons zijn gekapt P4's, zo nee, een Celeron bieden veel minder prestaties.
Ook Core 2 duo's zijn verkrijgbaar vanaf $ 100ish en geloof me je geld uitgaven op iets anders is een verspilling! Je kan net zo goed blijven als je bent. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16819115032 |