![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej gutter, jeg tænkte, om denne CPU ville passe ind i dette bundkort
CPU'en er P4 Prescott 515 2.93GHz og mobo er MSI P6NGM Jeg ved, at det vil passe Socket 775 LGA som jeg har haft en Q6600 i det, men med denne ældre Intel P4, selv om det er en socket 775 LGA, vil det stadig arbejde eller er der noget lidt anderledes fra gamle LGA 775 til ny en gerne have en quad eller duel støbekerner. hilsen Mit system: Fred
|
|
| |||
| |||
| Nå forarbejdningsvirksomheden passer men jeg er ikke sikker på, om, at bestyrelsen er HyperThreading stand eller ej, jeg formoder, det ville være, men jeg er ikke sikker. Ikke er sikker, hvis P4 er hyperthreaded med den samme model .. Må jeg spørge, hvorfor du gerne selv vil sætte det crummy gamle ting i? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, ingen forskel til stikket. Jeg tror, der er kompatibilitetsproblemer med gamle mobos ikke håndtere nye CPU's, fordi de ikke kan håndtere FSB hastighed og sådan noget, men omvendt bør bøde.
|
| |||
| |||
| til min forståelse, 775 boards bygget i dual / quad kerne æra er bagud kompatible med P4 775, men nævn bygget før dual og quad's kom ikke frem kompatible. |
|
| |||
| |||
| Citat:
og grunden til, at disse ting er, at min kammerat havde sin computer stollen og i færd med at det er at tage ud af døren, min makker trukket op i sin bil og pc'en blev opgivet, er dette over 2yrs siden nu, men han har siden begyndte at bruge det igen nu.Hans mobo er kinda busted med at PCIe slot er afbrudt og CPU bedrift er busted såvel og hans temps er 75c så han spurgte mig i går aftes, er der nogle kinda bundkort jeg kunne få for ham, og da jeg spurgte, hvad socket det var, det viste sig at være den ene am benytter ATM, kun am kører en Q6600. Så jeg har at MSI bord om reservedele siden aldre, og jeg troede ville være en god idé at sætte det gamle Prescott i denne nye mobo og det ville også bringe ta gevinst ved at flytte fra DDR til DDR2 såvel. Am bare virkelig glad for at her fra jer, at dette faktisk er muligt ![]() Hilsen |
|
| |||
| |||
| Citat:
Mange tak Fordy |
|
| |||
| |||
| Citat:
Dette er musik i mine ører. mange thaks for info Katana |
|
| |||
| |||
| Nå fyrene, bare for at lade dig vide, det fungerede perfekt mange tak for hjælp hilsen |
|
| |||
| |||
| Glad du fik det sorteret = D |
|
| |||
| |||
![]() Nice en.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |