![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit, ihmettelin, jos tämä CPU sopisi tähän emolevy
Suoritintehon on P4 Prescott 515 2.93GHz ja mobo on MSI P6NGM Tiedän, että se sopii Socket 775 LGA Kuten olen ollut Q6600 siinä, mutta tämän vanhemman Intel P4, vaikka se on socket 775 LGA, aikooko se edelleen vai onko jotain hieman erilainen kuin vanha lga 775 on uusi kuin quad tai duel sydämiä. terveisin My System: Fred
|
|
| |||
| |||
| No jalostajan sopii, mutta en ole varma, että aluksella on HyperThreading kykenee tai ei, oletan, että olisi, mutta en ole varma. Ole varma, jos P4 on hyperthreaded kanssa, että malli .. Voinko kysyä, miksi haluat edes halua, että surkea vanha asia? |
|
| |||
| |||
| Nope, ei ole merkitystä pistorasiaan. Mielestäni on olemassa yhteensopivuusongelmista vanhat mobos ole käsittely uusi CPU: n, koska niitä ei voi käsitellä FSB nopeus ja asioita, kuten sitä, mutta toisin päin pitäisi olla kunnossa.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| minun ymmärryksen, 775 boards rakennettu kaksoiskäyttöä / quad ydin aikakausi ovat taaksepäin yhteensopivia P4 775: n, mutta levyt on rakennettu ennen dual ja quad: n tuli ulos eivät eteenpäin yhteensopivia. |
|
| |||
| |||
| Quote:
ja syy siihen, miksi nämä asiat on, että minun perämies oli hänen tietokoneensa stollen ja parhaillaan sitä ottaen ulos ovesta, minun materiala nosti hänen auton ja pc oli laskenut, tämä on yli 2yrs sitten, mutta hän on koska alkoi käyttää sitä nytkin.Hänen mobo on kinda murrettu kanssa, että PCIe slot on katkenneet ja suorittimen tila on murrettu samoin ja hänen temps ovat 75c joten hän pyysi minua viime yönä on olemassa joitakin kinda emolevyn saisin hänelle ja kun kysyin mitä pistorasiaan se oli, siitä tuli yksi käytän atm vain am pyörittää Q6600. Olen siis, että MSI aluksella annetun varaosia koska ikääntyessä ja ajattelin, olisi hyvä esittää, että vanhat Prescott tähän uuteen mobo ja että olisi myös saatettava ta saada Siirtyminen DDR ja DDR2 samoin. Olen oikeastaan iloinen täällä te, että tämä on todellakin mahdollista ![]() Terveisin |
|
| |||
| |||
| Quote:
Monet kiitokset Fordy |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tämä on musiikkia minun korville. monet thaks varten info Katana |
|
| |||
| |||
| No kaverit, vain antaa ya tiedätte, se toimi täydellisesti suurkiitos apua terveisin |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen LAJITTELE = D |
|
| |||
| |||
![]() Hyvä homma.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Yhteensopivat vai ei? | TheOneAndOnly | Rautatavaran Chat | 9 | 10. Jul 2008 08:52 |
| Ohje Yhteensopivat RAM | mbonwick | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 5. toukokuuta 2008 01:58 |
| Ovatko kaikki nämä yhteensopiva | lilthug118 | Rautatavaran Chat | 6 | 20. Joulukuu 2007 19:41 |
| Mikä on sen kanssa, mitä? | scrivomcdivo | Rautatavaran Chat | 18 | 17. marraskuu 2007 10:16 |
| Minun täytyy tietää, jos tietty RAM on ... | coryengle | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 19th Mar 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |