![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har for nylig fået fjernet vista og installeret XP på mit skrivebord, og nu i cant get mit trådløse kort for at arbejde. Jeg har alle drivere til det trådløse og det henter min forbindelse, men efter at forsøge at oprette forbindelse, siger det, at netværket ikke længere kan være inden for rækkevidde etc, men jeg er lige ved siden af det, og min bærbare computer er tilsluttet til det.
Har jeg brug for at få drivere til mit bundkort for netkort etc? og i så fald kan any1 belyse, hvad mærke og model netkort er på P.5N-t deluxe. Tak |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi Donkmeista,
Fandt du dit trådløse driver? Jeg bruger dette websted for dem, virkelig hårdt på dem -- http://www.nodevice.com/ Good luck ...