![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain päässeet eroon näköala ja asentaa xp minun Desktop, ja nyt i cant saan langattoman kortin toimimaan. Minulla on kaikki kuljettajat ovat langattomat ja se poimii minun yhteydessä, mutta sen jälkeen yrittää muodostaa yhteyden, siinä sanotaan, että verkko voi enää olla erilaisia jne., mutta olen aivan sitä, ja minun kannettava tietokone on kytketty siihen. Tarvitseeko minun saada kuljettajat minun emolevyn varten verkkokortti jne.? ja jos on, niin voi any1 valottaa, mitä merkki ja malli verkkokortti on tulossa p5n-t deluxe. Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Donkmeista, Löysitkö langattoman ohjaimen? Käytän tätä web-sivut, jotka todella kovaa kuin -- http://www.nodevice.com/ Onnea matkaan ...
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Verkkokortti ei tunnista verkko / internet | jeffpoulsen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 17th Jun 2009 13:33 |
| Network Card | 9kelad | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 9 | 18. Joulukuu 2007 13:49 |
| Eternal "hankkiminen verkko-osoite" verkko-kortti | Robbie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 4 | 20. marraskuu 2007 10:46 |
| Verkko-ongelmien kanssa uuden LAN-kortti | Johno4566 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 8. marraskuu 2007 15:29 |
| Mikä verkkokortti? | krishijanu | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 22. lokakuu 2007 02:32 |
| Thread Tools | |
| |