![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs af van Vista en XP geïnstalleerd op mijn bureaublad, en nu i cant get mijn draadloze kaart om te werken. Ik heb al de drivers voor de wireless en dat pikt mijn verbinding, maar na verbinding probeert te maken, maar zegt dat het netwerk niet langer kan worden binnen het bereik etc, maar ik ben rechts ernaast, en mijn laptop is aangesloten op het. Heb ik nodig om drivers voor mijn moederbord voor de netwerkkaart etc? en zo ja, kan any1 licht van wat het merk en het model van de netwerkkaart op de P5N-T Deluxe. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Donkmeista, Heb je je draadloze driver? Ik gebruik deze website voor degenen die echt hard -- http://www.nodevice.com/ Good luck ...