![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig fått kvitt vista og installerte XP på skrivebordet mitt, og nå jeg skrånende få mitt trådløse kort til å fungere. Jeg har alle driverne for det trådløse og det plukker opp mitt tilkobling, men etter at du har prøvd å koble til, står det at nettverket ikke lenger vil være innen rekkevidde etc, men jeg er rett ved siden av den, og min bærbare er koblet til den. Må jeg få driverne for hovedkortet for nettverkskort osv.? og hvis så, kan any1 belyse på hvilke merke og modell nettverkskort er på p5n-t deluxe. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Donkmeista, Fant du det trådløse driveren? Jeg bruker denne nettsiden for de virkelig hardt dem -- http://www.nodevice.com/ Lykke til ...
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettverkskortet ikke gjenkjenner nettverk / Internett | jeffpoulsen | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 17 juni 2009 13:33 |
| Network Card | 9kelad | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 18 desember 2007 13:49 |
| Eternal "Henter nettverksadressen" på nettverkskort | Robbie | Nettverk, modem og VoIP | 4 | 20 nov 2007 10:46 |
| Nettverksproblemer med nye LAN-kort | Johno4566 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 8 nov 2007 15:29 |
| Hvilken nettverkskort? | krishijanu | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 22 oktober 2007 02:32 |
| Thread Tools | |
| |