![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen gjorde sig av med vista och installerade xp på mitt skrivbord, och nu jag skränande få mitt trådlösa kort att fungera. Jag har alla drivrutiner för det trådlösa och det plockar upp min anslutning, men efter att ha provat att ansluta, den säger att nätverket inte längre får i rad osv, men jag är precis bredvid den, och min bärbara dator är ansluten till det. Måste jag få drivrutinerna till mitt moderkort för nätverkskort etc? och i så fall kan any1 belysa om vad som märke och modell nätverkskort är på P5N-T deluxe. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Donkmeista, Hittade du ditt trådlösa drivrutin? Jag använda webbplatsen för de riktigt hårda dem -- http://www.nodevice.com/ Lycka till ...