![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hoi,
Ik heb een matige machine.ie E6300@1.86, 2GB Kingstone DDR2 800 Mhz, Intel oorspronkelijke dg965 Ryck moederbord, Windows XP SP2, onlangs heb ik gekocht een palit Radeon 4850 sonische Bijzondere uitgave GDDR5 512 MB 700/900.Though het is een goede kaart, maar in sommige spellen zoals COD5: WAW of Far Cry 2 Ik krijg matige frame rates.eg Als ik testen met Far Cry 2 standaard benchmarking instrument met alles ingesteld op zeer hoge @ 1280 * 1024 en 4x anti-aliasing (DX9), i ben XML 28-29 frame rate.Is zij te wijten aan mijn processor? Ook Antialiasing werkt niet in BIA: HH en Chronicles of Riddik: EFBB en DA.My driver versie is 9.1, Please help .. Ten tweede, kan ik gebruik maken van een UPS 500va met een 550W PSU? mijn PSU is 550W Corsair VX serie en mijn UPS is wipro 500va. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Probeer het bijwerken te 9.5drivers voor Riddick
Ik zou zeggen dat je corsair is krachtig genoeg voor uw instelling, maar je setup is niet krachtig genoeg voor maximum W @ W. I cant remember de exacte setup had ik was maar met een 4850 en E8500 en ik kon niet max uit COD5 @ 1680x1050
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|