![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Word up Homies. En fyr på arbejdspladsen havde et problem med hans pc og erstattet hans mobo før realisere, at RAM var knackered, så han gav mig den gamle mobo just in case det stadig virkede. Det virkede ikke. Jeg ved det, fordi jeg købte en E5200 og 2x1gb af Corsair Dominator DDR2-1066 og prøvet det. Jeg var lidt skuffet, fordi det er en ret pæn Asus P5B Premium, men hey, hvad gjorde jeg forvente?! Jeg har allerede fået et Nvidia 7900GTX, som jeg vil blive opgradering i meget nær fremtid. Så nu er jeg har brug for et bundkort. Hvad chipset ville du anbefale? Jeg vil være oc'ing i 5200 til at ligge inden for en tomme af det liv, og jeg er altid kun vil have en Nvidia grafikkort på et tidspunkt, så Crossfire / SLI er ikke en bekymring. Jeg har en ATX tilfældet, så det ikke behøver at være uATX eller andet sindssygt. Budgettet er også en overvejelse. Jeg tror, fem og halvfjerds quid eller deromkring, max. Whadya regne? P45 eller X48? Thanks in advance! b0dge ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| P45, EP45-UD3P er den bedste overclocking bord IMO.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm, måske jeg skulle op budgettet en smule. At bestyrelsen ikke se godt ud. Faktisk er alle de P45 boards er omkring £ 100 eller mere ... |
|
| |||
| |||
| Jeg søger på Gigabyte GA-EP43-DS3L. Jeg tror jeg vil få nok ud af E5200 med en P43 bord ... |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen til at give det et skud - Jeg gik ud fra du havde et højt budget med X48 forslag. De E5200 har en stor FSB hul selv så du kan ikke komme så langt, som du vil: du kan blive nødt til at ned multiplikator og op FSB og det kan betyde RAM ender med at blive din limiter.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg havde ikke rigtig undersøgt omkostningerne af bestyrelser og antages £ 75 ville være nok. Ah ja, jeg fik Gigabyte GA-EP43-DS3L for £ 45 på eBay. Brugt men fuldstændig og arbejder. Hvad mener du med FSB "hul"? |
|
| |||
| |||
| En FSB række ved hvilken processor vil ikke køre uanset spænding indstillinger.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg vil være opmærksomme på. Skål. |