![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Word jopa Homies. Mies työssä oli ongelmia hänen pc ja korvataan hänen mobo ennen sen ymmärtämistä, että RAM oli rättiväsynyt, joten hän antoi minulle vanhan mobo vain, jos se vielä toimi. Se ei ole. Tiedän tämän, koska olen ostanut yksi E5200 ja 2x1gb Corsair Dominator DDR2-1066 ja testataan sitä. Olin hieman pettynyt, koska se on varsin mukava Asus P5B Premium, mutta hei, mitä odotan? Olen jo sai Nvidia 7900GTX joka I'll olla parantamiselle hyvin lähitulevaisuudessa. Nyt minun on emolevy. Mikä piirisarja haluat suositella? Aion olla oc'ing on 5200 tarkkuudella tuuman sitä elämää ja olen vain menossa on yksi Nvidia näytönohjain kerrallaan, niin ristituleen / SLI ei ole hätää. Minulla on ATX tapauksessa, joten sen ei tarvitse olla uATX tai jotain hullua. Budjetti on myös aivan harkintaan. Odotan seitsemänkymmentä viisi puntaa tai niin, max. Whadya varautua? P45 tai X48? Kiitos jo etukäteen! b0dge ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| P45, EP45-UD3P on paras overclocking aluksella IMO.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hmmm, ehkä Otan jopa talousarvion hieman. Että hallitus ei näytä hyvältä. Itse asiassa kaikki P45-levyt ovat noin 100 puntaa tai enemmän ... |
|
| |||
| |||
| Olen HAKU on Gigabyte GA-EP43-DS3L. Odotan, minun pitäisi saada tarpeeksi niistä E5200 kanssa P43 hallituksen ... |
|
| |||
| |||
| Voit antaa sille ammuttu - Oletin, teillä oli suuri talousarvio on X48 ehdotusta. The E5200 on suuri FSB reikä vaikka niin et voi saada niin paljon kuin haluat: voit joutua alas kerrannaisvaikutuksia ja nopeuttaa FSB ja se voi tarkoittaa RAM loppujen lopuksi teidän rajoitin.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Joo, en ollut todella tutkinut kustannukset hallituksissa ja olettaa £ 75 olisi tarpeeksi. Ah hyvin, sain Gigabyte GA-EP43-DS3L for £ 45 eBayssa. Käyttää, mutta täydellinen ja että se toimii. Mitä tarkoittaa FSB "reikä"? |
|
| |||
| |||
| A FSB valikoima jossa prosessori ei toimi riippumatta jännite asetukset.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Ok. I'll olla tietoinen siitä. Hurraa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Korvaaminen Mobo huomioon Uusi CPU - Neuvonta Required | NothingButProblems | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 27. toukokuuta 2009 08:58 |
| Neljä y / O PC jälleenrakennettava emolevyn swap Q | ewilliams12 | Rautatavaran Chat | 1 | 22. toukokuuta 2009 16:53 |
| Hard Drive Kuvankäsittely ohjelmisto, jonka avulla Osittainen Klooni | DonnyTEN | General Software Chat | 9 | 21. Maaliskuu 2009 13:58 |
| Osittainen upgrade / neuvoa plzzzzzzzzz | redden137 | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 2. Huhtikuu 2008 18:11 |
| Hp Pavilion T770.uk rebuild auttaa | Gman13 | General Software Chat | 3 | 17th Mar 2008 14:21 |
| Thread Tools | |
| |