mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > CPUs, Moederborden & RAM

Register

Gedeeltelijke herstel, moeten mobo / chipset advies please!

Reply

Thread Tools
Old 7 februari 2009, 06:33
Nieuw Lid Fractie

Default Gedeeltelijke herstel, moeten mobo / chipset advies please!

Word up Homies.

Een man op het werk een probleem had met zijn pc en vervangen zijn mobo voordat realiseren dat het RAM-geheugen is uitgeput, dus hij gaf me de oude mobo alleen in geval hij nog werkte. Zij niet. Ik weet dit omdat ik kocht een E5200 en 2x1gb van Corsair Dominator DDR2-1066 en getest. Ik was een beetje teleurgesteld omdat het een vrij aardige Asus P5B Premium, maar hey, wat heb ik verwachten?

Ik heb al een Nvidia 7900GTX die ik u upgraden in zeer nabije toekomst.

Dus nu moet ik een moederbord. Wat chipset zou u adviseren? Ik ga te oc'ing de 5200 tot op een centimeter van het leven en ik ben alleen maar gaan om een Nvidia grafische kaart op een moment, dus Crossfire / SLi is geen zorgen. Ik heb een ATX geval, dus het hoeft niet te worden uATX of iets gek.

Het budget is ook nogal een overweging. Ik schat dat zeventig tot vijf pond of zo, Max.

Whadya rekenen? P45 of X48?

Thanks in advance!

b0dge ...
Old 7 februari 2009, 22:00
Donor Groep

P45, EP45-UD3P is de beste overklokken boord IMO.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8 februari 2009, 09:25
Nieuw Lid Fractie

Hmmm, misschien zal ik moeten van de begroting een beetje. Die raad doet er goed uitzien.

In feite zijn alle P45 platen zijn ongeveer GBP 100 of meer ...
Old 8 februari 2009, 10:59
Nieuw Lid Fractie

Ik ben op zoek op de Gigabyte GA-EP43-DS3L.

Ik denk ik genoeg krijgen van de E5200 met een P43 bord ...
Old 8 februari 2009, 18:05
Donor Groep

U bent welkom om het een schot - Ik veronderstelde je had een hoge begroting met de X48 suggestie. De E5200 heeft een grote FSB gat al dus je kan niet krijgen wat je wilt: je kan het zo zijn dat de multiplier en de FSB, en dat kan betekenen dat de RAM eindigt wordt uw limiter.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 9 februari 2009, 01:50
Nieuw Lid Fractie

Ja, ik had niet echt gekeken naar de kosten van de platen en nam de £ 75 zou genoeg zijn.

Ach, ik heb de Gigabyte GA-EP43-DS3L voor £ 45 op eBay. Gebruikt, maar compleet en werkt.

Wat bedoel je met FSB "gat"?
Old 9 februari 2009, 02:31
Donor Groep

Een FSB assortiment waarbij de processor zal niet worden uitgevoerd, ongeacht de spanning instellingen.
Old 9 februari 2009, 13:45
Nieuw Lid Fractie

Oke. Ik weet dat. Sante.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het vervangen van mobo aan nieuwe CPU - Advies Vereist NothingButProblems CPUs, Moederborden & RAM 2 27 mei 2009 08:58
Vier y / o pct herbouwen, moederbord swap Q ewilliams12 Algemeen Hardware Chat 1 22 mei 2009 16:53
Hard Drive Imaging software waarmee Gedeeltelijke Clone DonnyTEN Algemene programmatuurnoot Chat 9 21 mrt 2009 13:58
Gedeeltelijke upgrade / adviseren plzzzzzzzzz redden137 CPUs, Moederborden & RAM 9 De 2 april 2008 18:11
HP Pavilion T770.uk Rebuild helpen Gman13 Algemene programmatuurnoot Chat 3 17 mrt 2008 14:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.