![]() |
|
| |||
| |||
| Wow, jeg tror ikke, jeg har over clocked en PC i samme 12 år! ![]() Er det meste for den hårde kerne PC gamere disse dage? -Raymond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, stort set Raymond.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er også for hardcore benchmarking entusiaster Raymond. Du vil blive overrasket over hvor mange mennesker ønsker at være nummer et på 3dmark resultattavle.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ligesom Krlll her lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er også overclocked min CPU, da det virkelig hjælper, når video-redigering. importere, forhåndsviser, opsparing osv. så meget hurtigere nu. og yeah, bedre at have en masse info end at have for lidt. gode arbejde med denne.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du gøre dette selvstudium fra bunden?? Jeg er sikker på, at jeg har læst den samme andre steder ...
| |||
| |||
| Clocking er stor ... Jeg kører en AMD 3200 +, og det er clocked til max ... Mit system kører på 30 grader C, og Pro løber ved 35 grader. Dette skyldes, at overdreven brug af fans inde i sagen, og et vinkelret processor fan langs med den standard, så kold luft der bliver blæst på tværs af heatsink, og den varme luft bliver blæst ud, og suget ud af systemet ved en anden fan ... Lyder kompliceret, men jeg kan sende et diagram på et eller andet tidspunkt ... fans er gode. |
|
| |||
| |||
| hey I cant synes at oc min processor fordi dens låst eller noget, er der nogen måde at låse den op? Jeg bruger en dell |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Problemet vil være det bundkort / BIOS.
Selskaber som Dell og resten fjerne / blokere overclocking muligheder fra deres produkter. Undertiden er det muligt at ændre BIOS eller endnu vanskeligere metoder. Google din PC / Bundkort model nummer og overclocking og se om du finder noget. I dont tror, du vil have meget held selv. Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| : ( |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er der en dummyer guide til ..... | daveonyx | Networking, Modemer & VoIP | 11 | 6 juli 2009 02:32 |
| LCD købe guide | Janck | Grafikkort & Monitors | 1 | 27th Dec 2008 09:21 |
| Network guide hjælpe | solotekk | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 25 marts 2008 11:01 |
| UML: Den endelige guide? | Mike0001 | Off Topic Discussion | 0 | 15 februar 2008 08:06 |
| Thread Tools | |
| |