![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vau, en usko, että olen yli clocked PC samalla 12 vuotta! ![]() Onko tämä lähinnä kova ydin PC pelaajat näinä päivinä? -Raymond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, aika paljon Raymond.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on myös vakavimmiksi vertailuanalyysi harrastajat Raymond. Sinun on yllättynyt siitä, miten monet ihmiset haluavat olla numero yksi on 3dmark tulostaululla.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aivan kuten Krlll tässä lol
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen myös Kokonaispistemäärä minun CPU koska se todella auttaa, kun videoeditointia. maahantuonti, esikatselua, säästäminen, jne. niin paljon nopeammin nyt. ja joo, parempi on paljon info kuin liian vähän. hyvää työtä tässä asiassa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teitkö tämä opetusohjelma tyhjästä? Olen varma, että olen lukenut sama muualla ...
| |||
| |||
| Clocking on suuri ... Olen toimintatarpeita AMD 3200 +, ja se on clocked todelliseen hyötykäyttöön ... Oma järjestelmä toimii 30 ° C, ja Pro toimii 35 astetta. Tämä johtuu siitä, että liiallinen käyttö fanit sisällä tapahtuu, ja kohtisuorassa prosessori tuuletin yhdessä standardin yksi, niin kylmä ilma on puhalletut koko heatsink, ja lämmin ilma on puhalletaan ulos ja imetään pois järjestelmän toisen tuulettimen ... Kuulostaako monimutkaiselta, mutta saan postitse jopa diagrammi jossain vaiheessa ... fanit ovat hyviä. |
|
| |||
| |||
| hey i cant näyttävät oc minun prosessori, koska sen lukittu tai jotain, onko olemassa mitään tapa avata sen? Olen käyttäen dell |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ongelma on emolevy / BIOS.
Yritykset kuten Dell ja loput poistaa / estää overclocking vaihtoehtoja niiden tuotteita. Joskus on mahdollista muuttaa BIOS tai vieläkin vaikeampaa menetelmiä. Googlelle PC / Emolevy mallin numero ja overclocking ja katso jos löydät jotain. I dont ajatella joudut paljon onnea vaikka. My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| : ( |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko testinukkien opas ..... | daveonyx | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 6. Jul 2009 02:32 |
| LCD-osto-oppaan | Janck | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 27. Joulukuu 2008 09:21 |
| Verkko-opas auttaa | solotekk | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 25th Mar 2008 11:01 |
| UML: Lopulliset opas? | Mike0001 | Off Topic Discussion | 0 | 15th Feb 2008 08:06 |
| Thread Tools | |
| |