![]() |
|
| |||
| |||
| Wow, ik denk niet dat ik heb over kloksnelheid een PC in als 12 jaar! ![]() Is dit meestal voor de harde kern PC gamers deze dagen? -Raymond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, nogal veel Raymond.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is ook voor hardcore liefhebbers benchmarking Raymond. Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen willen zijn nummer een op de 3dmark scorebord.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Net als Krlll hier lol
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb ook mijn CPU overclocked omdat het echt helpt bij videobewerking. importeren, voorbeeldweergave, sparen, enz., zodat veel sneller nu. en ja, beter een heleboel info dan te weinig. good work on this one.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je deze tutorial vanaf nul? Ik ben zeker dat ik heb gelezen op dezelfde elders ...
| |||
| |||
| Clocking is geweldig ... Ik ben draait een AMD 3200 +, en het is aan de kloksnelheid max. ... Mijn systeem draait op 30 graden C, en de Pro draait op 35 graden. Dit is te wijten aan het overmatig gebruik van ventilatoren in de zaak, en een loodrecht processor fan samen met een standaard, zodat koude lucht wordt geblazen in de koeling, en de warme lucht wordt geblazen, en zuigen uit het systeem door een andere fan ... Klinkt ingewikkeld, maar ik post een tekening op een bepaald moment ... supporters zijn goed. |
|
| |||
| |||
| hey i cant lijken oc mijn processor omdat zijn vergrendeld of zoiets, is er een manier om deze te ontgrendelen? Ik gebruik een Dell |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het probleem wordt met het moederbord / BIOS.
Bedrijven als Dell en de rest verwijderen / blok overklok mogelijkheden van hun producten. Soms is het mogelijk om de BIOS of zelfs moeilijker methoden. Google uw PC / Motherboard typenummer en overklokken en te kijken of je iets gevonden. Ik denk niet dat u veel geluk hoor. Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| : ( |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is er een handleiding voor dummies ..... | daveonyx | Netwerken, modems & VoIP | 11 | De 6 juli 2009 02:32 |
| LCD kopen gids | Janck | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 27 dec 2008 09:21 |
| Netwerk gids helpen | solotekk | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 25 mrt 2008 11:01 |
| UML: De definitieve gids? | Mike0001 | Off Topic Discussie | 0 | 15 feb 2008 08:06 |
| Thread Tools | |
| |