![]() |
|
| |||
| |||
| Jøss, jeg tror ikke jeg har over clocked en PC i som 12 år! ![]() Er dette mest for den harde kjerne PC-spillere i disse dager? -Raymond |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, ganske mye Raymond.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er også for hardcore referansemålingen entusiaster Raymond. Du vil bli overrasket over hvor mange mennesker som ønsker å være nummer én på 3dmark resultattavle.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Akkurat som Krlll her lol
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg også overclocked min CPU fordi det hjelper når videoredigering. import, forhåndsvise, lagring, etc. så mye raskere nå. og ja, bedre å ha mye info enn å ha for liten. godt arbeid på dette.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du at denne opplæringen fra scratch? Jeg er sikker på at jeg har lest det samme ett annet sted ...
| |||
| |||
| Clocking er stor ... Jeg kjører en AMD 3200 +, og det er clocked til max ... Systemet mitt går ved 30 grader, og Pro går ved 35 grader. Dette er på grunn av overdreven bruk av tilhenger inne i saken, og en vinkelrett prosessor vifte sammen med en standard, slik at kald luft blir blåst over heatsink og varm luft blir blåst ut, og sugd ut av systemet ved en annen fan ... Høres komplisert, men jeg kan legge opp et diagram på noen punkt ... viftene bra. |
|
| |||
| |||
| hei jeg skrånende synes OC min prosessor fordi låst eller noe, er det noen måte å låse den opp? Jeg bruker en dell |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Problemet skal være hovedkort / BIOS.
Selskaper som Dell og resten fjerne / blokk overclocking valg fra deres produkter. Noen ganger er det mulig å endre BIOS eller enda vanskeligere metoder. Google PCen / Hovedkort modellnummer og overclocking og se om du finner noe. Jeg dont overveie du vil ha mye flaks skjønt. Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| : ( |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det en dummies guide til ..... | daveonyx | Nettverk, modem og VoIP | 11 | 6 juli 2009 02:32 |
| LCD kjøpe guide | Janck | Kabinetter & Skjermer | 1 | 27 desember 2008 09:21 |
| Network guide hjelp | solotekk | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 25 mars 2008 11:01 |
| UML: The definitive guide? | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 0 | 15 februar 2008 08:06 |
| Thread Tools | |
| |