![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Wow, jag tror inte att jag har över klockan en PC på samma 12 år!
![]() Är det oftast för hård kärna PC spelare i dessa dagar? -Raymond |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja, ganska mycket Raymond.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det är också för hardcore riktmärkning entusiaster Raymond.
Du skulle bli förvånad över hur många människor vill vara nummer ett på 3DMark resultattavlan.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Precis som Krlll här lol
Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag har också overclocked min CPU för att det verkligen hjälper när videoredigering. importerar, förhandsgranskar sparar osv så mycket snabbare nu. och ja, bättre att ha en hel del info än att ha för lite. bra arbete på det här.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gjorde du självstudien från början? Jag är säker på att jag har läst samma ett annat håll ...
|
|||
|
|||
|
Clocking är stor ... Jag kör en AMD 3200 +, och det är klockan till max ... Mitt system körs på 30 grader C, och Pro körs på 35 grader. Detta beror på överdriven användning av fläktar inne i ärendet, och ett vinkelrätt processor fläkten tillsammans med den standard som en så kall luft som blåses över heatsink, och varm luft som blåses ut och sugs ut ur systemet med en annan fläkt ... Låter komplicerat, men jag kan skicka upp ett diagram någon gång ...
Fläktarna är bra. |
|
|
|||
|
|||
|
hej jag skränande verkar oc min processor eftersom dess låsta eller något, finns det något sätt att låsa upp den? Jag använder en Dell
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Problemet kommer att moderkortet / BIOS.
Företag som Dell och resten bort / blockera överklockning alternativ från sina produkter. Ibland är det möjligt att ändra i BIOS eller ännu svårare metoder. Google datorn / moderkort modellnumret och överklockning och se om du hittar något. I dont tror att du kommer att ha mycket tur ändå.
Mitt System: Krlll
|
|
|
|||
|
|||
|
: (
|